Alles over cyclos en toertochten. In samenwerking met (en gemodereerd door) CycloWorld.cc

Steven Rooks Classic

01mario
Forum-lid

01mario 06 mei 2006 01:30

Hoi Ik ben Marius 27 jaar en goed in conditie ik ben mij zelf aan het voorbereiden op Cycletours van 14 augustus. Steven Rooks Classic past goed in mijn voorbereiding, wie heeft er zin om 25-05-2006 met mij de 150 km te fietsen?? Want met z'n 2e kun je meer dan in je eentje.

Groeten

Marius de Vries

theriddler
Forum-lid

theriddler 06 mei 2006 11:15

er zal wel een paar duizend aanwezigen zijn, en daar zit altijd een groepje van je eigen snelheid tussen.
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>

jimbo
Forum-lid

jimbo 06 mei 2006 11:38

Als ze net zo vriendelijk zijn als tijdens de Agr.

Daar werd mij 1 maal duidelijk gemaakt dat ze met een vast groepje waren. 1X de remmen ingeknepen en 1 maal gingen ze er opeens als een haas vandoor.Later kwam ik ze weer tegen dus sneller waren ze niet.

Dat viel me flink tegen die dag.
CC, agr 100; limo 100

theriddler
Forum-lid

theriddler 06 mei 2006 12:17

wij fietsen vaak met een man of 5 a 6 en iedereen is van harte welkom!
Hopelijk zijn we tijdens de steven rooks classic te herkennen aan ons nieuwe tenue van TESTA DELLA CORSA.
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>

conomorales
Forum-lid

conomorales 07 mei 2006 22:20

Quoten: Origineel geplaatst door jimbo op 06 Mei 2006

Als ze net zo vriendelijk zijn als tijdens de Agr.Daar werd mij 1 maal duidelijk gemaakt dat ze met een vast groepje waren. 1X de remmen ingeknepen en 1 maal gingen ze er opeens als een haas vandoor.Later kwam ik ze weer tegen dus sneller waren ze niet.Dat viel me flink tegen die dag.

Vrij vervelend volk dan! Beetje jammer!
Klimmen is (een) kunst!

tinman
Forum-lid

tinman 13 mei 2006 20:08

Quoten: Origineel geplaatst door 01mario op 05 Mei 2006

Hoi Ik ben Marius 27 jaar en goed in conditie ik ben mij zelf aan het voorbereiden op Cycletours van 14 augustus. Steven Rooks Classic past goed in mijn voorbereiding, wie heeft er zin om 25-05-2006 met mij de 150 km te fietsen?? Want met z'n 2e kun je meer dan in je eentje.
ik fiets ook de 150km alleen...
ik wil best met je samen fietsen, laat maar wat weten via mail
tinman@home.nl

Groeten

Marius de Vries

debolle
Forum-lid

debolle 14 mei 2006 13:02

Quoten: Origineel geplaatst door jimbo op 06 Mei 2006

Als ze net zo vriendelijk zijn als tijdens de Agr.Daar werd mij 1 maal duidelijk gemaakt dat ze met een vast groepje waren. 1X de remmen ingeknepen en 1 maal gingen ze er opeens als een haas vandoor.Later kwam ik ze weer tegen dus sneller waren ze niet.Dat viel me flink tegen die dag.

triester dan triest als ze zo doen jammer is dat altijd, kijk als je die jongens ophoud dan snap ik het...
maar als je goed kan bijblijven wat moet het probleem zijn????

je deelt toch allemaal dezelfde hobby/passie.....
<b>"Io n&#111;n puo vivere senza la mia strada e la mia"<b><br>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>

camille
Forum-lid

camille 19 mei 2006 20:41

Helemaal mee eens. Van ophouden lijkt me ook geen sprake want als het je te hard gaat haak je vanzelf af.
Ik fiets zelf meestal met een klein groepje. Soms pikken we aan bij een grotere groep en soms sluiten er mensen bij ons aan. Alleen maar gezellig (heb je weer eens een ander praatje) en makkelijker (meer mensen die kop kunnen doen).

Je hebt helaas ook nog wel eens met een stel boeren (fig. dan) te maken die het volgens mij niet kunnen hebben dat er iemand is die net zo goed of beter rijd dan hun.

Zelf zal ik er ook zijn. Fiets dan waarschijnlijk voor het eerst met een collega, waarvan ik niet weet hoe hard hij rijd, en een vriend. Gaat die collega te hard dan haken we af, gaan wij te hard dan passen we ons aan.

debolle
Forum-lid

debolle 28 mei 2006 13:07

Quoten: Origineel geplaatst door camille op 19 Mei 2006

Je hebt helaas ook nog wel eens met een stel boeren (fig. dan) te maken die het volgens mij niet kunnen hebben dat er iemand is die net zo goed of beter rijd dan hun.

ik heb ook tijdens de AGR wel zoiets gehad, weet niet welke klim het was, maar kon die 2 gasten goed bijhouden (ook tot eigen verbazing) die gasten reden op materiaal zeg  zeer proffesioneel, ik bleef keurig in het wiel zitten op gepaste afstand en reed zo met hun mee naar boven, ik bleef netjes op het zadel zitten naar boven en opeens kreeg ik van hun 2 zeer onaardige blikken en wat onverstaanbare woorden toegesmeten

denk dat ze het niet leuk vonden dat deze bolle in hun wiel mee kon naar boven....

heelaas zullen dit soort mensen altijd rondrijden!!!
<b>"Io n&#111;n puo vivere senza la mia strada e la mia"<b><br>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>

Plaats reactie