Giant
-
- Forum-lid
Als ie goed past, en alles werkt, en je hebt geen wedstrijdambities, maar wel lekker een wekelijks rondje aan je conditie werken, lijkt het mij een hele redelijke fiets om mee te beginnen. Ik rij zelf op een vergelijkbare fiets met veel plezier (en daar draait het uiteindelijk om toch?)
Slaan we door of gaan we af!?
Ik denk wel dat eventueel nieuwe onderdelen als tandwielen en ketting misschien niet meer al te makkelijk te krijgen zijn. De fiets is niet heel duur, maar vanaf de foto is moeilijk te zien hoe versleten alles is of niet.
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
-
- Forum-lid
Wel altijd!!! goed controleren wat de staat van de tandwielen en ketting is. als dat haaievinnen zijn ben je nog eens hetzelfde bedrag kwijt aan onderdelen om hem goed te laten lopen...
“Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired. You stop when the gorilla is tired.”
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
Zo'n fiets koop je niet meer om te gebruiken, maar als liefhebber. Wat ik daarmee bedoel is, dat als je een fiets regelmatig gebruikt er normale slijtage zal optreden. Geen probleem, want onderdelen kunnen vervangen worden. Bij dergelijke oudjes wordt het vinden van onderdelen erg moeilijk.
Ik heb zelf een 20 jaar oude Gazelle Champion Mondial die ik aan het opknappen ben en ben al maanden op zoek naar onderdelen. Is ook geen probleem, sterker nog is onderdeel van het plezier van het opknappen, maar als deze Gazelle mijn fiets was waar ik mijn kilometers op moet maken dan had ik dit jaar nog niet veel gefietst.
Ik heb zelf een 20 jaar oude Gazelle Champion Mondial die ik aan het opknappen ben en ben al maanden op zoek naar onderdelen. Is ook geen probleem, sterker nog is onderdeel van het plezier van het opknappen, maar als deze Gazelle mijn fiets was waar ik mijn kilometers op moet maken dan had ik dit jaar nog niet veel gefietst.
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012
Cube ams super hpc race 2012
adroit schreef:Als de conditie idd zo goed als nieuw is dan zou ik 'm voor 140 euro zeker kopen !
'Zo goed als nieuw' staat bij bijna iedere advertentie op MP. In lang niet alle gevallen is dat ook echt zo, dus even goed checken lijkt me niet overbodig.