Quoten: Origineel geplaatst door Daveke op 18 Juli 2006
Die rubbertjes zijn los te koop op eBay. Ik heb daar laatst een setje witte besteld om de standaard zwarte sokjes te vervangen om zo een wat sprekender Rood M Frame te creeren.
ik wil ook witte,maar op ebay kan ik nooit veel vinden,onder wat heb je dat gevonden, gewoon onder oakley?
Het grote OAKLEY topic
Quoten: Origineel geplaatst door Daveke op 22 Juli 2006
Tik eens in op de zoekfunctie van ebay.com: oakley replacement sock.Dan krijg je wat resultaten waar als het goed is ook de Oakley M FRAME / PRO M FRAME Replacement Nose Pads / Ear Socks.Succes ermee!
ok bedankt, ik ga eens kijken
Tik eens in op de zoekfunctie van ebay.com: oakley replacement sock.Dan krijg je wat resultaten waar als het goed is ook de Oakley M FRAME / PRO M FRAME Replacement Nose Pads / Ear Socks.Succes ermee!
ok bedankt, ik ga eens kijken
Quoten: Origineel geplaatst door sjezer op 24 Juli 2006
Heeft iemand nog onlangs een Sweep Ice irridium lens gezien ergens. Ben inmiddels op 3 plaatsen geweest en is nergens op korte termijn leverbaar...
Probeer "Schoonderwoerd Optiek" in Utrecht eens, 030- 2310620
Heeft een aardig assortiment M frames in winkel ( in vergelijking met de meeste Oakley verkooppunten), en mijn ervaring is dat hij redelijk snel kan leveren.
Heeft iemand nog onlangs een Sweep Ice irridium lens gezien ergens. Ben inmiddels op 3 plaatsen geweest en is nergens op korte termijn leverbaar...
Probeer "Schoonderwoerd Optiek" in Utrecht eens, 030- 2310620
Heeft een aardig assortiment M frames in winkel ( in vergelijking met de meeste Oakley verkooppunten), en mijn ervaring is dat hij redelijk snel kan leveren.
-
- Forum-lid
Ik heb zo onderhand stad en land afgebeld maar niemand heeft de oakley M frame of Pro m frame nog op voorraad . Weet iemand een winkel waar ze nog op voorraad zijn? Graag niet té ver van zwolle af. (Heb wel ov)
Alvast bedankt
Alvast bedankt
-
- Forum-lid
ik merk net op dat er een stukje lak af is juist voor het rubberke
Oakley verkoopt sinds kort deze lens h.i. blue voor de m-frame los, het is een gele lens met een blauwe irridium laag eroverheen. Ik werk in een winkel waar ik veel oakley verkoop en er word vaak naar deze lens gevraagd. Als het goed is kan elke winkel die oakley verkoopt deze lens voor je bestellen.Groetjes Joelle
-
- Forum-lid
foto?