Het grote OAKLEY topic
David Miller heeft ook zo'n bril is me opgevallen.
Weet iemand of Salden Flak Jackets verkoopt?
Weet iemand of Salden Flak Jackets verkoopt?
-
- Forum-lid HC
gijsie schreef:heb ook gezocht naar die neon groene radar, maar nog nergens gevonden.
en volgens mij verkoopt salden alleen m frame`s en radar`s.
Volgens mij bestaat hij helemaal niet, bij de Oakley custom shop kun je normaal zelf bepalen hoe je bril eruit moet zien maar kijk wat er beschikbaar is: Oakley Custom Shop
Misschien is dit de beste optie:
[img=http://www.case-mod.com/images/green_paint_lg.jpg]
Kijk hier onder aan de pagina, kost maar 7.90
Laatst in de VS ook maar een simpele M-Frame besteld om te proberen. Heb de standaard zwarte met grey lens. Lens is overigens dezelfde als in mijn Fives, die ook prima voldoet. Maar wat een topbril zeg! Ik begrijp nu het enthousiasme. Gisterenavond voor het eerst getraind met mijn M-Frame en zit en kijkt echt fantastisch!
Wilde ik even kwijt...
Wilde ik even kwijt...
-
- Forum-lid
Zijn de path lenzen in de Oakley Radar de beste keuze als je een 'smal' gezicht hebt?
[quote="Scepticus"]Pro M is niet opvouwbaar[quote]
Dat is het enige? Dacht dat er nog meer verschillen in zaten, maar dat zal dan wel door de "pro" komen. Ik zal volgende week eens naar een model kijken en natuurlijk of die ook een beetje lekker zit.
Dat is het enige? Dacht dat er nog meer verschillen in zaten, maar dat zal dan wel door de "pro" komen. Ik zal volgende week eens naar een model kijken en natuurlijk of die ook een beetje lekker zit.