Het grote OAKLEY topic
-
- Forum-lid HC
jeraffiti schreef:iemand die alleen een montuur wilt verkopen? want ben het glazen wisselen nogal beu
Jeroen
Rose versand verkoopt losse M-frame monturen.
Rezne schreef:Vandaag n nieuwe Chrome M-frame met blue iridium binnen gekregen. Voor een appel en een ei op ebay gescoort
En nu nog maar ff een foto dan, er wordt hier teveel gepraat de laatste tijd, foto's maken het allemaal veel leuker!
Off-topic; wat een ontzettend coole Scott heb je, één van de mooiste fietsen die ik voorbij heb zien komen de laatste tijd! Alles past perfect bij elkaar met die American Classics en vooral die ct2 bladen maken het helemaal af!
-
- Forum-lid
Amclassic-fan schreef: Punt is dat bij jouw de meerprijs voor Polarized maar heel klein is, dan had ik 't ook zonder twijfel gedaan. Alleen de meeste Oakley's hier komen van Ebay af en daar kost het je in verhouding veel meer geld, gepolariseerde m-frame glazen leveren meestal 2x zoveel op als hun goedkopere broertjes die niet-gepolariseerd zijn.
Aha ok, in dat geval zou ik er idd ook nog eens goed over nadenken om wel of geen polarized te nemen...
Hallo allemaal!
K heb onlangs mijn oakley _ m frame afgeschuurd en daarna herspoten,
Helaas houd de verf nie echt goed en komen er direct krassen op,
ik denk dus dat ik de verkeerde verf gebruikt heb..
Kan iemand me zegge welke verf ik het best gebruikt? Type? Merk?
grtz Sweeck
K heb onlangs mijn oakley _ m frame afgeschuurd en daarna herspoten,
Helaas houd de verf nie echt goed en komen er direct krassen op,
ik denk dus dat ik de verkeerde verf gebruikt heb..
Kan iemand me zegge welke verf ik het best gebruikt? Type? Merk?
grtz Sweeck
Sweeckiiiiiiiii
Joagertje schreef:Is er iemand die ervaring heeft met het kopen van de m-frame in Amerika?
Wat zijn de eventuele bijkomende kosten die ik bij de douane moet betalen voor het importeren?
Alvast bedankt
Gewoon aan de verkoper vragen of hij een lage waarde op het pakketje wil zetten, op die manier hoef je geen btw en inklaringskosten te betalen. Het punt is alleen dat niet alle verkopers dit willen, omdat het feitelijk een misdrijf is...
@Rezne, coole brilletjes, die straight Radar blijft ook heel erg mooi in het wit met de g26 glazen. Die stealth zwarte m-Frame is ook niet mis trouwens, meestal zie je ze met andere kleur earsocks, maar dit is veel mooier!
atimmus schreef:Ik heb zelf 3 oakley's gekocht via ebay en heb voor geen enkele bril extra invoeringskosten hoeven te betalen. Volgens mij is de kans dat je moet bijbetalen vanwege het importeren uit Amerika redelijk klein.
Er komt een dag....
@Rezne. Jij bent toch ook een dikke PIMP he met die brilletjes van je (+bijbehorend kapsel);):p