Het grote OAKLEY topic
intersantos schreef:havana schreef:Mijn nieuwe Minute 2.0
Is ook stoer! Gebruik je deze als fiets- of vrijetijdsbril?
Ik gebruik 'm voor fietsen en later dit jaar ook voor skiën. Voor vrije tijd heb ik een Tommy Hilfiger bril, die is iets zakelijker.
Ik gooi die doosjes altijd meteen weg, Zakjes heb ik genoeg. Wil dat zeggen dat ze nep zijn. De echtheid kan je makkelijk controleren.
9-10 keer zie je het meteen al omdat de fake versies gewoon slecht zijn.
Echtheidskenmerken:
Elke bril heeft een nummer.
de typeaanduiding van de bril staat niet op het montuur geprint maar is van het zelfde materiaal in de mal mee gegoten.
Witte letters oakley of tekentjes op een lens horen niet bij een echte thuis. Dan is het zwart of transparant.
Ook de earsocks zijn anders. Vaak van vorm en materiaal .
Verder de lens kleuren. Een M-frame met ruby of amber iridium lens kom je maar weinig echt tegen maar als fake versie prima te verkrijgen op ebay of in afganistan:p.
Als je dit controleerd heb je wel een echte te pakken maar nogmaals, 9 van de 10 keer zie je het meteen.
Kan iemand even tegen de doaune zeggen dat ze of een rekening sturen of dat ze gewoon als de sodemieter m'n bril brengen! (Wat duurt w8en lang.)
9-10 keer zie je het meteen al omdat de fake versies gewoon slecht zijn.
Echtheidskenmerken:
de typeaanduiding van de bril staat niet op het montuur geprint maar is van het zelfde materiaal in de mal mee gegoten.
Witte letters oakley of tekentjes op een lens horen niet bij een echte thuis. Dan is het zwart of transparant.
Ook de earsocks zijn anders. Vaak van vorm en materiaal .
Verder de lens kleuren. Een M-frame met ruby of amber iridium lens kom je maar weinig echt tegen maar als fake versie prima te verkrijgen op ebay of in afganistan:p.
Als je dit controleerd heb je wel een echte te pakken maar nogmaals, 9 van de 10 keer zie je het meteen.
Kan iemand even tegen de doaune zeggen dat ze of een rekening sturen of dat ze gewoon als de sodemieter m'n bril brengen! (Wat duurt w8en lang.)
TiesT schreef:Echtheidskenmerken:
Er is een uitzondering hoor. Customs hebben nooit geen nummer
Normaal mag het 3 weken duren dat een pakketje bij hun staat. Dus het verzenden van de VS naar hier niet meegeteld. Maar de regels zijn weer iets veranderd sinds kort dus ik weet niet hoe het nu precies zit.
Vandaag was er een wielerronde in baarn en daar kwam ik iemand tegen met volgens mij een H.I. Yellow lens in zijn M Frame. Dat was een Yellow met een blauwe iridium coating. Is dat dezelfde lens als je gewoon kan kopen of is was het een Hi Blue?
Hij is binnen:
[img=http://mi.oakley.com/images/catalog/gen ... 1213037152]
Zal deze week nog wel mooie foto's maken:D
[img=http://mi.oakley.com/images/catalog/gen ... 1213037152]
Zal deze week nog wel mooie foto's maken:D
FSA schreef:Waar kopen jullie dat M-frame? Op Oakley.com staat die voor 140 dollar kan je hem daar ook bestellen vanuit nederland?
ebay!
zoeken op oakley m frame livestrong
klik!
Arepol schreef:FSA schreef:Waar kopen jullie dat M-frame? Op Oakley.com staat die voor 140 dollar kan je hem daar ook bestellen vanuit nederland?
ebay!
zoeken op oakley m frame livestrong
klik!
ooh ik bedoelde gewoon het m-frame niet speciaal die van livestrong