Het grote OAKLEY topic
-
- Forum-lid
Deze jongen hoort binnenkort ook bij de oakley familie .
Ik heb een radar costum besteld en hoop hem over zo'n drie weekjes te ontvangen .
Ik heb een radar costum besteld en hoop hem over zo'n drie weekjes te ontvangen .
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Maar er zijn wel lui in Amerika waar je je custom Oakley kunt laten bestellen en die 'm op de post doen.
Ik heb m'n Oakley collectie ook nog wat uitgebreid. Een Oakley muts van Windstopper materiaal, ik had geen fatsoenlijke muts en op de ijsbaan is een muts verplicht. Doet 't wel goed met 't witte M-frame met G26 glazen
Ik heb m'n Oakley collectie ook nog wat uitgebreid. Een Oakley muts van Windstopper materiaal, ik had geen fatsoenlijke muts en op de ijsbaan is een muts verplicht. Doet 't wel goed met 't witte M-frame met G26 glazen
Dit is 'em dan:
Ben op dit moment nog op zoek naar een heldere lens, Black Iridium is te donker voor de winter / voorjaar. VR50, VR28 of Persimmon voor de minder heldere dagen? Welke zou beter passen bij het frame, qua looks? De gele delen van de bril passen namelijk ook niet overal bij. Een clear lens komt er sowieso bij. Enig advies van de experts hier op het forum gewenst!
Ben op dit moment nog op zoek naar een heldere lens, Black Iridium is te donker voor de winter / voorjaar. VR50, VR28 of Persimmon voor de minder heldere dagen? Welke zou beter passen bij het frame, qua looks? De gele delen van de bril passen namelijk ook niet overal bij. Een clear lens komt er sowieso bij. Enig advies van de experts hier op het forum gewenst!
Amclassic-fan schreef:Maar er zijn wel lui in Amerika waar je je custom Oakley kunt laten bestellen en die 'm op de post doen.
Ah, nog ijdel ook .
Ebay heeft toch wel erg mooie spulletjes:
Jammer dat die Pearl White frames zo duur zijn. Na mn volgende stufi ligt 'ie hier denk ik
-
- Forum-lid
Rezne schreef:Nu nog niet, dus scheer je weg
Hoe gaat de Radar eruit zien? Ik dacht overigens dat Oakley niet naar de EU verstuurd....
Niet verder vragen dan .
Maar het is een pearl white met vented G30 glazen. Ik heb hem idd via ebay gekocht en hij is al onderweg .
-
- Forum-lid
Iemand intresse in een VR28 lens in Sweep vorm? Lens is in een perfecte staat en gaat de deur uit omdat ik liever per glas één frame heb en het niet het geval is!
Mag weg tegen elk redelijk bod! Een ruil in ook mogelijk...
Verder hoop ik hier binnenkort ook nog m'n nieuwe Radar(nr.4) al te kunnen tonen:-)
Mag weg tegen elk redelijk bod! Een ruil in ook mogelijk...
Verder hoop ik hier binnenkort ook nog m'n nieuwe Radar(nr.4) al te kunnen tonen:-)
Nulla tenaci invia est via!