Het grote OAKLEY topic
Vandaag te horen gekregen dat onderstaande op 1 mei hun release hebben.
Daar heb je zeker gelijk in. Vooral bij de Radar. Dat wisselen gaat gewoon niet. En als het wel kan zou ik dat graag horen uiteraard.
Ik doe niet aan wisselen...
Er was ooit eens een post van TiesT waarin hij zij dat wisselen voor watjes was
Er was ooit eens een post van TiesT waarin hij zij dat wisselen voor watjes was
-
- Forum-lid
TiesT, ik doe het op net dezelfde manier;-)
Nulla tenaci invia est via!
Ikke niet...
Gewoon blind er eentje aanwijzen en soms met een logische verklaring kiezen voor een specifieke bril. Maar om dat kiezen nog moeilijker te maken heb ik mijn collectie vandaag uitgebreid met een Atomic Orange Radar. Nog even wachten op de BMX array en dan kunnen de Violet Iridium en de paarse rubbies dienst doen in de Atomic Orange. Lenzen wisselen zal ik ook niet gaan doen met that silver shiny thing...
Gewoon blind er eentje aanwijzen en soms met een logische verklaring kiezen voor een specifieke bril. Maar om dat kiezen nog moeilijker te maken heb ik mijn collectie vandaag uitgebreid met een Atomic Orange Radar. Nog even wachten op de BMX array en dan kunnen de Violet Iridium en de paarse rubbies dienst doen in de Atomic Orange. Lenzen wisselen zal ik ook niet gaan doen met that silver shiny thing...
-
- Forum-lid
Heeft iemand vandaag op de radar van Evans gelet, het leek wel een model met een soort bolletjes er op
Redbull Pro Team 4000, Dura-Ace, Reynolds, PRO, Selle Italia
Is een splatter. Een paar pagina's terug staan nog meer van deze splatter Radars.
Edit: Pagina 239 om precies te zijn.
Edit: Pagina 239 om precies te zijn.
-
- Forum-lid
had ik inderdaad gezien, maar zag het bij deze niet zo snel. Ik vind het wel wat hebben
Redbull Pro Team 4000, Dura-Ace, Reynolds, PRO, Selle Italia