Het grote OAKLEY topic
Nope, normaal rubber volgens mij.
De bril is namelijk een compleet gekochte bril en een aziatisch model is toch te herkennen aan een J achter de code in de bril op het linker pootje?
Zonder rubber sluit het neusstuk veel mooier aan.
Vanmiddag loop ik misschien wel even bij de oakley dealer in de stad langs.
De bril is namelijk een compleet gekochte bril en een aziatisch model is toch te herkennen aan een J achter de code in de bril op het linker pootje?
Zonder rubber sluit het neusstuk veel mooier aan.
Vanmiddag loop ik misschien wel even bij de oakley dealer in de stad langs.
mijn Flickr
Hmm... kom ik er net dus achter dat ik het dikkere neusrubber er op had zitten.
Maar ook met de dunne vind ik dat de bril te hoog op mijn neus licht, zonder rubber is veel mooier...
Maar met rubber is denk ik wel comfortabeler...
Maar ook met de dunne vind ik dat de bril te hoog op mijn neus licht, zonder rubber is veel mooier...
Maar met rubber is denk ik wel comfortabeler...
mijn Flickr
-
- Forum-lid
bijna niks geloof ik, jet black is glimmend zwart; die kan je customizen.
polished black kan je niet customizen ,maar alleen kopen in fabrieksoakleys.
polished black kan je niet customizen ,maar alleen kopen in fabrieksoakleys.
De kleur is gewoon hetzelfde.
Is er hier iemand in het bezit van een Radar Team Holland Edition? Ik zou graag willen weten hoe rood het frame is. Ik heb nu een Infrared maar die heeft zilveren o'tjes maar witte passen net wat beter bij witte earsocks.
Is er hier iemand in het bezit van een Radar Team Holland Edition? Ik zou graag willen weten hoe rood het frame is. Ik heb nu een Infrared maar die heeft zilveren o'tjes maar witte passen net wat beter bij witte earsocks.
Dat ben ik al met de Atomic Orange
Een Ice Iridium lens zal idd niet misstaan.
Als ik mijn laatste aankoop binnen heb zal ik wel even een foto posten van de collectie. Het is nu wel echt even afgelopen met aankopen...
Een Ice Iridium lens zal idd niet misstaan.
Als ik mijn laatste aankoop binnen heb zal ik wel even een foto posten van de collectie. Het is nu wel echt even afgelopen met aankopen...
Hier is nog een foto van een witte met ice iridium.
[img=http://img30.imageshack.us/img30/766/oc ... cebb02.jpg]
[img=http://img30.imageshack.us/img30/766/oc ... cebb02.jpg]