Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Het grote OAKLEY topic

tiest
Forum-lid HC

tiest 01 sep 2010 15:19

P I M schreef:Ervaringen met de Dispatch anyone? Ik weet 't, het is geen sportbril, maar ik overweeg er eentje te kopen om een beetje mee te patsen ;).

Hij word altijd geleverd met een los setje O's Dat is wel cool. Verder is e vooral groot. Voor mij te groot. Het is wel een cool ding.

buurman
Forum-lid

buurman 02 sep 2010 12:22

waren ze de vorig x nog niet duidelijk genoeg geweest!?

jan88
Forum-lid

jan88 02 sep 2010 13:41

wow.. smaken verschillen maar die jwbone kan ik zelfs niet mooi vinden.. haha
die bril zou maar bij je tenue passen ;)
No Guts No Glory!

DeletedUser02
Forum-lid HC

DeletedUser02 02 sep 2010 15:06

Wat een afschuwelijke kleurstelling inderdaad. Ik hoop dat ze je post snel verwijderen i.v.m. de regels, maar misschien ook wel om andere mensen te behoeden. Ik wou zo graag een Jawbone, maar nu wacht ik maar even :D.

studentje21
Forum-lid

studentje21 02 sep 2010 15:24

Vandaag m'n Oakley Flak Jacket Polished White met Black Iridium Polarized glazen.
Vanmiddag meteen even uitproberen.

stienz
Forum-lid

stienz 02 sep 2010 16:10

Mijn lens flikkert minimaal 1x per rit uit mijn net nieuwe M-Frame. Heb al verschillende keren de lens er opnieuw ingezet volgens de instructies op de Oakley site. De lens is gewoon te kort om stevig in het frame te passen. Beetje jammer, Oakley is blijkbaar toch niet zo goed als ik had verwacht...
Ik heb een mail gestuurd naar de dealer, ben benieuwd wat er ik als reactie krijg.

ian
Forum-lid

ian 02 sep 2010 16:17

M'n Jawbone is binnen:
http://ianoukes.hyves.nl/album/44441756 ... XZAI8S4WW0
hier een paar foto's!
http://www.ianoukes.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;

stefan
Forum-lid

stefan 02 sep 2010 16:33

Stienz schreef:Mijn lens flikkert minimaal 1x per rit uit mijn net nieuwe M-Frame. Heb al verschillende keren de lens er opnieuw ingezet volgens de instructies op de Oakley site. De lens is gewoon te kort om stevig in het frame te passen. Beetje jammer, Oakley is blijkbaar toch niet zo goed als ik had verwacht...
Ik heb een mail gestuurd naar de dealer, ben benieuwd wat er ik als reactie krijg.
Zeer waarschijnlijk heb je hem dan niet goed geplaatst in het frame. Je moet de lens links en rechts echt goed in de hoeken duwen. Als deze daar niet goed is geplaatst heb je inderdaad grote kans dat de lens eruit valt.
Ian schreef:M'n Jawbone is binnen:
hier een paar foto's!

Ik ben geen vriendjes met jou dus ik kan de foto's niet zien. ;)
P I M schreef:Ervaringen met de Dispatch anyone? Ik weet 't, het is geen sportbril, maar ik overweeg er eentje te kopen om een beetje mee te patsen ;).

Die Dispatch is inderdaad vrij groot. Ik gebruik hem best vaak maar hij moet je wel echt staan. Er zit nog een los setje logo's bij zoals al gezegd werd. Deze zijn heel makkelijk te verwisselen en blijven ook goed zitten. Ze kunnen er niet zomaar uitvallen.

ian
Forum-lid

ian 02 sep 2010 17:06

Stefan schreef:
Stienz schreef:Mijn lens flikkert minimaal 1x per rit uit mijn net nieuwe M-Frame. Heb al verschillende keren de lens er opnieuw ingezet volgens de instructies op de Oakley site. De lens is gewoon te kort om stevig in het frame te passen. Beetje jammer, Oakley is blijkbaar toch niet zo goed als ik had verwacht...
Zeer waarschijnlijk heb je hem dan niet goed geplaatst in het frame. Je moet de lens links en rechts echt goed in de hoeken duwen. Als deze daar niet goed is geplaatst heb je inderdaad grote kans dat de lens eruit valt.
Ian schreef:M'n Jawbone is binnen:
hier een paar foto's!

Ik ben geen vriendjes met jou dus ik kan de foto's niet zien. ;)

Die Dispatch is inderdaad vrij groot. Ik gebruik hem best vaak maar hij moet je wel echt staan. Er zit nog een los setje logo's bij zoals al gezegd werd. Deze zijn heel makkelijk te verwisselen en blijven ook goed zitten. Ze kunnen er niet zomaar uitvallen.

oke zal het even veranderen, bedankt voor de tip!

ian
Forum-lid

ian 02 sep 2010 17:11

hier de goede foto's
[img=C:\Users\Gebruiker\Documents\051.JPG]
[img=C:\Users\Gebruiker\Documents\052.JPG]
[img=C:\Users\Gebruiker\Documents\056.JPG]
[img=C:\Users\Gebruiker\Documents\057.JPG]

stienz
Forum-lid

stienz 02 sep 2010 17:31

Stefan schreef:

Onzin, als ik de lens nog beter aanduw druk ik de lens kapot. De breedte van de lens is gewoon te klein voor het frame :/

rredwing
Forum-lid

rredwing 02 sep 2010 17:42

Stienz schreef:
Stefan schreef:

Onzin, als ik de lens nog beter aanduw druk ik de lens kapot. De breedte van de lens is gewoon te klein voor het frame :/

Ruim 4000 reacties in dit topic, wat 4 jaar oud is, en je bent de eerste die dit probleem aan geeft.....
Mssn niet de juiste lens bij het juiste frame...?

Een lens valt er echt niet zomaar uit.

Plaats reactie