Gestolen Cervelo RS gevonden
Dit is idd het frame, alleen weet ik niet of er daadwerkelijk CSC op staat.
En met mijn opmerking over de evt. 2e eigenaar (of 3e, ik weet het niet), bedoelde ik dat deze misschien geen framenummer kan doorgeven en dus dan de fiets (ongezien) zou kunnen identificeren adv details die hij alleen (en ikzelf!) kent. Vandaar mijn terughoudendheid over het plaatsen van een echte foto en een framenummer.
En met mijn opmerking over de evt. 2e eigenaar (of 3e, ik weet het niet), bedoelde ik dat deze misschien geen framenummer kan doorgeven en dus dan de fiets (ongezien) zou kunnen identificeren adv details die hij alleen (en ikzelf!) kent. Vandaar mijn terughoudendheid over het plaatsen van een echte foto en een framenummer.
Via Veltec krijg ik net het bericht dat de eigenaar de fiets niet heeft registreerd bij Cervelo. En dan blijkt het lastig te worden. Er zal nu een mailing van Veltec uit gaan naar alle dealers. Blijkbaar is dus ook niet meer te achterhalen welke framenummers aan welke dealers zijn geleverd.
En hier blijkt dus het nut van registeren, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat zelf ook niet heb gedaan met mijn eigen fiets.
En hier blijkt dus het nut van registeren, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat zelf ook niet heb gedaan met mijn eigen fiets.
-
- Forum-lid
je hebt genoeg gedaan biedt er zich niemand aan, houden die handel
Nieuweling schreef:je hebt genoeg gedaan biedt er zich niemand aan, houden die handel
Mwah, vooralsnog te makkelijk. TS bewandelt de juiste wegen en dat is te prijzen. Echter, de eigenaar kan wel eens niet op de hoogte zijn van dit forum of heeft geen vrienden die hier actief zijn. Wellicht kan de TS de fiets nog op marktplaats zetten; daar zou ik als eerste kijken als mijn fiets weg zou zijn. Overigens heb ik naar aanleiding van dit verhaal vanavond mijn Colnago online geregistreerd.
Colnago CX Zero Alu 2016
Colnago CLX2.0 Carbon 2010
Colnago Super Staal 1990
Colnago CLX2.0 Carbon 2010
Colnago Super Staal 1990
Da climber schreef:Nieuweling schreef:je hebt genoeg gedaan biedt er zich niemand aan, houden die handel
Mwah, vooralsnog te makkelijk. TS bewandelt de juiste wegen en dat is te prijzen. Echter, de eigenaar kan wel eens niet op de hoogte zijn van dit forum of heeft geen vrienden die hier actief zijn. Wellicht kan de TS de fiets nog op marktplaats zetten; daar zou ik als eerste kijken als mijn fiets weg zou zijn. Overigens heb ik naar aanleiding van dit verhaal vanavond mijn Colnago online geregistreerd.
Das idd een goeie tip, staat er nu ook. marktplaats
En ja, ik doe genoeg, ik zou zelf niet kunnen leven met het idee om op een gestolen fiets rond te rijden, maar misschien ben ik raar.
Bovendien is het ook wel leuk om dit geval proberen op te lossen. Het kost me eigenlijk niet veel tijd, waarschijnlijk minder tijd dan een hoop anderen hier kwijt zijn met posten
- de zwarten
- Forum-lid HC
Misschien nog eens een voorbeeld Cervelo RS als foto erbij, een zeer kleine prijs (of gratis) erbij (mensen sorteren het aanbod daarop), en even vermelden dat de eventuele eigenaar moet specifiëren hoe de fiets eruit ziet...?
Het zijn maar suggesties hoor, ik vind het hele topic al een fles wijn waard voor Ron voor alle goedheid, eerlijkheid en moeite.
Het zijn maar suggesties hoor, ik vind het hele topic al een fles wijn waard voor Ron voor alle goedheid, eerlijkheid en moeite.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
- Supergrover
- Forum-lid HC
Blijkbaar is het de eigenaar weinig waard allemaal anders had hij toch wel aangifte van vermissing gedaan bij de politie?
er is altijd een kans(je) dat je vermiste/gestolen fiets ergens opduikt dat zie je maar weer aan dit verhaal.
Gelukkig zijn er ook nog eerlijke mensen zoals Ron, die vanaf 11-11-11 lekker op een Cervelo RS (met 11speed op de 11) rondrijdt....
er is altijd een kans(je) dat je vermiste/gestolen fiets ergens opduikt dat zie je maar weer aan dit verhaal.
Gelukkig zijn er ook nog eerlijke mensen zoals Ron, die vanaf 11-11-11 lekker op een Cervelo RS (met 11speed op de 11) rondrijdt....
@MrAngry: de middelen van de politie zijn beperkt. Daarom maakt men keuzes. De dief van m'n TomTom is ook (nog) niet gevonden. Vervelend voor mij, maar als ze daardoor hebben kunnen ingrijpen bij een zaak met huiselijk geweld of iets dergelijks...
Wacht met spanning af of de rechtmatige eigenaar gevonden gaat worden.
Wacht met spanning af of de rechtmatige eigenaar gevonden gaat worden.
- Supergrover
- Forum-lid HC
MrAngry schreef:Het is ook geen flame tegen de politie. Ik bedoel alleen dat je niet de conclusie kan trekken dat de rechtmatige eigenaar geen aangifte heeft gedaan en derhalve zeker niet kan zeggen dat het hem allemaal weinig waard is.
Ik heb toch nog wel een beetje hoop dat de politie die aangiftes opneemt en verwerkt zodat als de fiets ergens aangegeven wordt men ook aan de rechtmatige eigenaar kan teruggeven.
Verder had de eigenaar de fiets toch ook kunnen registreren?
Misschien had ik schijnbaar in plaats van blijkbaar moeten zeggen.