Het grote OAKLEY topic
Eindelijk lid van de Oakley family! Vandaag mijn Jet black Radar met Black Iridium lens ontvangen!
Ik weet t, voor de meesten van jullie saai kleurtje, maar ik wilde mijn eerste Oakley neutraal houden zodat hij bij al mijn outfits past. Misschien raak ik ook wel besmet met het Oakley verzamel virus. Ik heb dus nu alleen een lens voor in de volle zon, maar wil er ook nog 1 of 2 bij voor ander weer, welke raden jullie aan? En waar kan ik die het goedkoopst krijgen? ik heb een webwinkel gevonden: cyclestore.co.uk is die betrouwbaar? ze zijn namelijk wel erg goedkoop ten opzichte van de meeste nl winkels!
Ik weet t, voor de meesten van jullie saai kleurtje, maar ik wilde mijn eerste Oakley neutraal houden zodat hij bij al mijn outfits past. Misschien raak ik ook wel besmet met het Oakley verzamel virus. Ik heb dus nu alleen een lens voor in de volle zon, maar wil er ook nog 1 of 2 bij voor ander weer, welke raden jullie aan? En waar kan ik die het goedkoopst krijgen? ik heb een webwinkel gevonden: cyclestore.co.uk is die betrouwbaar? ze zijn namelijk wel erg goedkoop ten opzichte van de meeste nl winkels!
-
- Forum-lid
Sorry ik dacht dat je een BMX Chrome jawbone had. Bij een BMX Jawbone zitten nog twee extra setjes lenzen, de ruby iridium en de violet iridium. Net als bij de radar BMX.
M5 Carbon Racefiets dura 7900, Kuota KISS dura 6900, Beone hotmelt dura 7800, Ridley Icarus shim 105en een Idworx DD
-
- Forum-lid
kstoer schreef:Eindelijk lid van de Oakley family! Vandaag mijn Jet black Radar met Black Iridium lens ontvangen!
Zo ben ik ook begonnen, nu rijd ik rond met een Retina Burn Jawbone met Fire iridium lensen:p Ik heb voor mijn radar nog alleen de g30 lens voor bewolkt weer, maar hij bevalt ook zeker als het regent. Ik kan hem je zo aanraden
Redbull Pro Team 4000, Dura-Ace, Reynolds, PRO, Selle Italia
M5carbonracer schreef:Sorry ik dacht dat je een BMX Chrome jawbone had. Bij een BMX Jawbone zitten nog twee extra setjes lenzen, de ruby iridium en de violet iridium. Net als bij de radar BMX.
Er zit altijd Jade iridium, Violet iridium en Positive red iridium bij. Geen Ruby iridium.
-
- Forum-lid
Stefan je hebt gelijk, zat er compleet naast
M5 Carbon Racefiets dura 7900, Kuota KISS dura 6900, Beone hotmelt dura 7800, Ridley Icarus shim 105en een Idworx DD
M5 ze lijken wel veel op elkaar. Maar het is het net niet.
Dat kon je wel verwachten nadat Steptoes opeens geen Oakley's meer verkocht. Ik had het eigenlijk al veel sneller verwacht om eerlijk te zijn.
Ze gaan tenonder aan hun eigen succes.
rikc schreef:Het lijkt erop dat Andrew Care Opticians ermee opgehouden is. Weet iemand een vergelijkbaar adres?
Dat kon je wel verwachten nadat Steptoes opeens geen Oakley's meer verkocht. Ik had het eigenlijk al veel sneller verwacht om eerlijk te zijn.
Ze gaan tenonder aan hun eigen succes.
rikc schreef:Het lijkt erop dat Andrew Care Opticians ermee opgehouden is. Weet iemand een vergelijkbaar adres?
Hier is een
http://www.theinternetopticians.co.uk/index.php