waar is de polar cs200 cad het goedkoopst
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Ik ben er uit, ik wil een polar cs200cad, heb me al georienteerd in de discussies die her en der op het forum zijn gevoerd. Vraag is nu alleen waar krijg ik hem het goedkoopste?
Ik hoorde al wat mensen Hopmans en Mammoet noemen. Heb daar alleen geen prijzen gezien.
Dus....
Wie weet waar deze het goedkoopste is? Als ik hem bijvoorbeeld in Duitsland moet bestellen kun je dan de verzenkosten meerekenen?
Alvast bedankt!
Ik hoorde al wat mensen Hopmans en Mammoet noemen. Heb daar alleen geen prijzen gezien.
Dus....
Wie weet waar deze het goedkoopste is? Als ik hem bijvoorbeeld in Duitsland moet bestellen kun je dan de verzenkosten meerekenen?
Alvast bedankt!
-
- Forum-lid
Gisteren mijn CS 200 Cad ontvangen van Hartslagmetershop a EURO 125 inclusief Polar Tools (zo'n soort multitool). Ergens anders op dit forum maakt iemand melding van een prijs van EURO 119 bij bovengenoemde leverancier, mij kostte hij toch echt EURO 125.
Nog niet geinstalleerd, dus nog geen ervaring mee.
suc6
Nog niet geinstalleerd, dus nog geen ervaring mee.
suc6
€120 bij www.walstock.nl Andere prijzen bij andere winkel ken ik niet.
-
- Forum-lid
ik heb goede ervaringen met Futurumshop.com. Geen idee wat dit specifieke horloge daar kost.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
oke das een goeie tip, moet er nog meer spullen bestellen nl. Krijg je er ook meteen een tooltje bij, kan altijd nog handig zijn!
Ik heb erg goede ervaringen met http://www.hartslagmetershop.nl/ Zij boden mij de CS200CAD + boek + tool voor 125,- Maandag betaald, woensdag in huis.
-
- Forum-lid
Erg goeie fietscomputer moet ik zeggen, enorm veel info...
Voor de tool hoef je het niet te doen, leuk dat ie erbij zit maar hij lijkt wel van gietijzer... (zitten ook geen bandenlichters op)
Voor de tool hoef je het niet te doen, leuk dat ie erbij zit maar hij lijkt wel van gietijzer... (zitten ook geen bandenlichters op)
Ompa til du dør
Quoten: Origineel geplaatst door zoekdezeep op 05 Mei 2006
Ik heb net mijn CS 300 binnen van Hartslagmetershop ( HCS-Systems) Zag die CS 300 in Duitsland veel goedkoper, meldde dit aan hen en kreeg zonder probleem dezelfde prijs. Dat zijn nog eens businessmensen! Dat tooltje ziet er helemaal niet uit als gietijzer ! Gewoon zwart stalen inbussleutels , schroevendraaiertjes, mes + nog een soort sleutel voor div. maten bouten/moeren. Netjes verpakt in een tasje waarin ook 2 bandenlichters! Boekje erbij "Trainen met de hartslagmeter". Wat wil je nog meer ?????
Ik heb net mijn CS 300 binnen van Hartslagmetershop ( HCS-Systems) Zag die CS 300 in Duitsland veel goedkoper, meldde dit aan hen en kreeg zonder probleem dezelfde prijs. Dat zijn nog eens businessmensen! Dat tooltje ziet er helemaal niet uit als gietijzer ! Gewoon zwart stalen inbussleutels , schroevendraaiertjes, mes + nog een soort sleutel voor div. maten bouten/moeren. Netjes verpakt in een tasje waarin ook 2 bandenlichters! Boekje erbij "Trainen met de hartslagmeter". Wat wil je nog meer ?????
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955
-
- Forum-lid
weet niet wat voor een gereedschapskist jij normaal meesleept op de fiets maar mijn gereedgschapsetje weegt ongeveer de helft met 2x zoveel functies. Maar goed, deze kan mooi in m'n rugzak voor woon-werkverkeer...
Ompa til du dør
@zoekdezeep: Voor onderweg heb ik gewoon reserve binnenbandje, plaksetje, 2 bandenlichters, eenvoudig toolsetje (Gazelle) en heb dan nog ruimte over voor portemonnée.
Dat nieuwe "tooltje" van Polar ligt thuis om daarmee voorkomende werkzaamheden te verrichten of het gaat mee op (fiets)vakantie.
Verder sleep ik weinig mee behalve mijzelf met te veel aan vet!
Dat nieuwe "tooltje" van Polar ligt thuis om daarmee voorkomende werkzaamheden te verrichten of het gaat mee op (fiets)vakantie.
Verder sleep ik weinig mee behalve mijzelf met te veel aan vet!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955