Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

`Je fietshobby en je vrouw / vriendin

kool486
Forum-lid

kool486 21 mei 2008 21:22

Hoe kijkt jouw vriendin / vrouw tegen je fietshobby aan?

ze vindt het wel ok, mag soms wel wat minder. sinds het druk heeft met haar nieuwe baan hoor ik ze steeds minder.

Zeurt ze dat je te weinig tijd aan haar besteedt of is ze juist blij dat ze ff rust heeft als jij aan het fietsen bent (en als je afgepeigerd terugkomt)?

ik heb net ons huis geschilderd, afgesproken 2 maanden niet zeuren.
ze kan zich uitstekend zelf vermaken

Vindt ze 1500 euro voor een fiets al écht de max of geeft ze je een setje Lightweights voor je verjaardag?

ik koop alles in onderdelen en bouw de fiets zelf op, dan valt het minder op.
een hele boel spullen had ik nog liggen roep ik dan, laat ik die nu al eerder aangeschaft hebben!
Lichtweights... ze weet bij God niet wat dat zijn, als ik haar zou vragen zou ze zeggen een soort Herbalife?

Mag de fiets mee op vakantie? En wat doe zij terwijl jij alpenreuzen bedwingt? Blijft ze op de camping? Rijdt ze met de auto achter je aan op je te pamperen met bidonnetjes, een windjack en reservewielen? Of fietst ze zelf ook?

fiets gaat, en mag mee.
om de dag een paar uurtjes fietsen is ok.
zij gaat wat lezen

En als jullie dan samen fietsen, hoe gaat dat dan? Heb jij haar overgehaald om te gaan fietsen? Fiets je samen met haar? Moet jij je dan constant inhouden en geeft dat fricties? Of is zij juist sterker?

ik heb ooit een Koga Lady voor haar gekocht, samen fietsen is geen succes, ik val om en zij zweet zich kapot, tip onmiddelijk mee ophouden.

Mag je fiets in de woonkamer staan?

een nieuwe fiets, zelfs een LOOK 486, maximaal een week

Masseert ze je benen na een zware tocht of koers? [

nee, en na 100 km of meer valt er verder ook weinig te masseren

erg leuk Topic!!
Funny the way it is

alpe
Forum-lid

alpe 21 mei 2008 22:33

Hoe kijkt jouw vriendin / vrouw tegen je fietshobby aan?

Ze vind het leuk dat ik het doe.

Zeurt ze dat je te weinig tijd aan haar besteedt of is ze juist blij dat ze ff rust heeft als jij aan het fietsen bent (en als je afgepeigerd terugkomt)?

Soms het een soms het andere.

Vindt ze 1500 euro voor een fiets al écht de max of geeft ze je een setje Lightweights voor je verjaardag?

Het is mijn eigen geld dus ik mag ermee doen wat ik wil, letterlijk haar woorden..

Mag de fiets mee op vakantie? En wat doe zij terwijl jij alpenreuzen bedwingt? Blijft ze op de camping? Rijdt ze met de auto achter je aan op je te pamperen met bidonnetjes, een windjack en reservewielen? Of fietst ze zelf ook?

Ja, de fiets moet en mag mee, en terwijl ik op de fiets zit, is zij aan het zwemmen/lezen, met ons zoontje spelen e.d.

En als jullie dan samen fietsen, hoe gaat dat dan? Heb jij haar overgehaald om te gaan fietsen? Fiets je samen met haar? Moet jij je dan constant inhouden en geeft dat fricties? Of is zij juist sterker?

Samen fietsen?? wat is dat..

Mag je fiets in de woonkamer staan?
nooit gevraagd, ga ik zo ff doen.. maar denk ut wel.

Masseert ze je benen na een zware tocht of koers?
Als ik het zou vragen, ZEKERS..

Dus ik mag mij zeer happy prijzen met mijn vriendin

Amusant topic trouwens
Sensa

henkv
Forum-lid
Contact

henkv 21 mei 2008 23:20

als ik me weer eens van sociaal gedrag wil laten beschuldigen wordt me meestal gevraagd of het niet tijd wordt dat ik weer eens ga fietsen... Madame weet dat ik daarna stukken beter te kneden ben :) Overigens ik denk dat de buurman te oud is ;)
Mijn trainingen op bikeplanner.com

blik
Forum-lid

blik 22 mei 2008 02:01

Mijn vriendin doet zelf mee, gaan altijd samen fietsen (tot nu toe 2 keer, want we hebben 2 weken een fiets)

deboefvanparma
Forum-lid

deboefvanparma 20 jun 2008 12:37

La mia Bella wil niets liever dan dat ik mijn km's pak. Soms gaat ze zelf mee, maar we lopen wat dat betreft 1:15. Fiets mag ik neer zetten waar ik wil. Niet alleen omdat ze het zelf ook een mooi ding vindt. Nieuwe fiets bivakkeert nu al 6 weken in de slaapkamer. Geen limits worden mij opgelegd wat uitgaven betreft aan deze hobby: Prijs van m'n Wilier Cento tart iedere beschrijving, maar zij pushde enorm: 'dat wil je toch, doe het dan'. Geen compromissen. Als ze kan gaat ze graag mee naar wedstrijden, GF etc. om mij te verzorgen. Helpt bij het scheren van de benen. Maar let op, als ik alleen met een van de meiden uit de ploeg een trainingsrondje ga doen komt haar Italiaanse temperament naar boven en is het huis ff te klein voor een kwartier.
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit

Plaats reactie