Rabobank Cauberg clinic
Quote: Origineel geplaatst door santos op 13 Oktober 2006
Heeft er al iemand van jullie de aanvullende informatie gehad zoals groepsnummer,en het definitieve programma als de roetebeschrijving.??????
Allang joh....
Geintje
Heeft er al iemand van jullie de aanvullende informatie gehad zoals groepsnummer,en het definitieve programma als de roetebeschrijving.??????
Allang joh....
Geintje
groep 1, rugnummer 9
groep 6, nummer 64 (bleek toen ik de enveloppe waarvan ik vermoedde dat er rekeningafschriften in zaten toch maar openmaakte omdat anderen blijkbaar al de papieren voor de clinic hadden ontvangen). Overigens geen idee wat het groepsnummer precies inhoudt, ik rijd in elk geval 74 km.
Se non e vero, e ben trovato.
Quoten: Origineel geplaatst door Janus op 16 Oktober 2006
Zaterdag ook de post in de bus gehad.
Groep 13 en nummer 163 voor de 74 km
Hoeveel groepen zijn er eigenlijk
greetz en tot zaterdag Janus mannimo
Zit ook in groep 13, heb rugnummer 165. Ik denk dat er 15 groepen zijn.
Is groep 1 de groep met de snelste renners of dat groep 15?
Zaterdag ook de post in de bus gehad.
Groep 13 en nummer 163 voor de 74 km
Hoeveel groepen zijn er eigenlijk
greetz en tot zaterdag Janus mannimo
Zit ook in groep 13, heb rugnummer 165. Ik denk dat er 15 groepen zijn.
Is groep 1 de groep met de snelste renners of dat groep 15?
Ooit kiest u voor mooist
ik weet niet of je van snelste kunt spreken, maar logischerwijs lijkt me de laatste groepen wat sneller aangezien deze later vertrekken, anders zou het gat tussen aankomst van eerste groepen en de latere groepen alleen maar groter worden.
vond trouwens wel dat de keuzemogelijkheden (0-1000, 1000-2000 en 3000 of meer) vrij beperkt.
nu ja wel zullen zaterdag zien
greetz janus mannimo
vond trouwens wel dat de keuzemogelijkheden (0-1000, 1000-2000 en 3000 of meer) vrij beperkt.
nu ja wel zullen zaterdag zien
greetz janus mannimo
ik fiets ook
Quote: Origineel geplaatst door Janus op 16 Oktober 2006
ik weet niet of je van snelste kunt spreken, maar logischerwijs lijkt me de laatste groepen wat sneller aangezien deze later vertrekken, anders zou het gat tussen aankomst van eerste groepen en de latere groepen alleen maar groter worden.vond trouwens wel dat de keuzemogelijkheden (0-1000, 1000-2000 en 3000 of meer) vrij beperkt. nu ja wel zullen zaterdag zien greetz janus mannimo
Nou, ik zit in groep 1....makkie dus ????
vond idd de keuze ook vrij simpel, als je 0-1000 km fietst heb je mi helemaal niks te zoeken daar !
gr alstro die deze week de magische 10.000 grens haalt...dit jaar
ik weet niet of je van snelste kunt spreken, maar logischerwijs lijkt me de laatste groepen wat sneller aangezien deze later vertrekken, anders zou het gat tussen aankomst van eerste groepen en de latere groepen alleen maar groter worden.vond trouwens wel dat de keuzemogelijkheden (0-1000, 1000-2000 en 3000 of meer) vrij beperkt. nu ja wel zullen zaterdag zien greetz janus mannimo
Nou, ik zit in groep 1....makkie dus ????
vond idd de keuze ook vrij simpel, als je 0-1000 km fietst heb je mi helemaal niks te zoeken daar !
gr alstro die deze week de magische 10.000 grens haalt...dit jaar