Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

pijn in bovenkant kuitspier

slowfred
Forum-lid

slowfred 23 apr 2006 15:16

hoe het gekomen is weet ik niet,maar sinds kort,krijg ik na een half uur fietsen een ietwat branderige pijn in mijn rechterkuit van boven,het rare is ik heb aan mijn fiets of aan mijn schoenen niks heb veranderd,wel heb ik het gevoel tijdens het fietsen dat mijn rechterbeen  niet echt lekker ronddraait dat er iets wringt en dat dit zich vastzet op die kuit het lijkt dat ik met mijn voet te veel naar binnen zit,maar toch twijfel ik daar aan de plaatjes staan goed ,links en rechts staan hetzelfde. is het mogelijk dat het uit mijn bekken komt ,of dat het scheef staat,ik ben niet gevallen of niks geforceerd,wel heb ik vorig jaar tijdens een wandeling een pijnscheut gehad ,juist in die knieholte terhoogte van de kuit,de dag nadien was die knie opgezwollen en is er vocht uitgehaald,4 weken nadien in de provence gaan klimmen zonder problemen,weet iemand raad,mijn dokter vind niks aan mijn been,heb ook al gedacht aan beenlengte,maar fiets al 15 jaar zonder deze problemen,ra ra iemeand dit al voor gehad ? mvgr freddy goddaert stekene,belgiè
fg

gerard.h
Forum-lid

gerard.h 26 apr 2006 12:25

veel mensen die kantoorwerk doen en dus veel zitten,
ontwikkelen dit soort klachten.het lijkt op een
beginnde vorm van zweepslag.vraag bij een wielerclub
naar het adres van een goede sportarts of fysio.
voor je het weet heb je een chronische klacht,waar je
jaren zoet mee bent.

slowfred
Forum-lid

slowfred 27 apr 2006 20:43

alvast bedankt je hebt het goed verwoord,het voelt inderdaad zo aan,ik ga uw raad op volgen,maar zou dat kunnen dat dat het gevolg is van die pijnscheut en dan die gezwollen knie ?
fg

Plaats reactie