Quote: Origineel geplaatst door red hot op 25 April 2006
Wat waren de slechte ervaringen bij Sigma computers? Ben er zelf wel over te spreken.
Echt slechte ervaringen heb ik er niet mee, maar ik rij er gewoon niet graag mee.
Ten eerste moet ik iedere keer zoeken waar die bepaalde functie die ik wil zien, juist zit. Op de computer van mijn oude fiets, een cateye mity 3, is dit simpeler. Links zie je dan symbooltjes en weet je precies waar elke functie zit. Ik weet het, het is een beetje muggezifte, meja als je fietst wil ik voor mij kijken en niet de hele tijd naar mijn computer kijken.
Ten tweede is de gemiddelde snelheid niet juist. Als ik de gemiddelde snelheid achteraf bereken met de afgelegde afstand en de tijd, komt dit nooit overeen met de gemiddelde snelheid op de computer. Deze zit er altijd wat boven. Ook als je juist 1 uur fietst, komt de gemiddelde snelheid nooit overeen met de afgelegde afstand.
Nu, meestal scheelt dit slechts enkele tienden, maar ik wil het juist hebben
Nuja, ik merk dat er eigenlijk niet zoveel computers zijn met zo'n automatische scan-modus. Ik denk dat ik mss maar de Cateye mity 8 neem.
P.S. die hartslagmeter van aldi werkt wel, je moet de borstband gewoon goed natmaken heb ik gemerkt
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)