Weet iemand waar ik een test van een full pro m en een full pro c kan vinden.
Koga-Miyata full pro m
Quoten: Origineel geplaatst door Jochen op 18 April 2006
Moet ergens in de archieven van de fiets te vinden zijn, heb er zelf ook eentje. Kwam er uit met goede meetwaarden.
Moet ergens in de archieven van de fiets te vinden zijn, heb er zelf ook eentje. Kwam er uit met goede meetwaarden.
Hey Pedro68, je hebt daar een parel van een fiets zie ik. Mooiste Koga van het moment vind ik persoonlijk. Vele veilige en plezierige kilometers toegewenst met uw nieuwe aanwinst.
Nil volentibus arduum (Niets is moeilijk voor hen die willen)
Hier zijn ze dan, mijn eerste foto van mijn gloednieuwe Koga FulPro M.
FullPro carbon monocoque frame met geintegreerd balhoofd - kleur Aluminium Paint/Solid Black/Carbon - voorvorkThe Sword carbon - Koga oval carbon zadelpen - stuur/stuurpen Pro - Mavic Ksyrium Equipe wielen - Shimano Ultegra Triple 10speed - full Integra afmontage - zadel Fi'zi:k Arione - pedals SPD - banden Continental Grand Prix 4000.
Zijn er nog Koga FulPro rijders, laat het me dan weten ok. En post ook je bike met wat foto's.
Greetz
Kogaboy
FullPro carbon monocoque frame met geintegreerd balhoofd - kleur Aluminium Paint/Solid Black/Carbon - voorvorkThe Sword carbon - Koga oval carbon zadelpen - stuur/stuurpen Pro - Mavic Ksyrium Equipe wielen - Shimano Ultegra Triple 10speed - full Integra afmontage - zadel Fi'zi:k Arione - pedals SPD - banden Continental Grand Prix 4000.
Zijn er nog Koga FulPro rijders, laat het me dan weten ok. En post ook je bike met wat foto's.
Greetz
Kogaboy
KUOTA
Bicycle Composite Technology
Bicycle Composite Technology
ik rij ook 1 wel wat ouder maa vorige maand overjarig gekocht
koga full pro a
shimano ultergra 9 speed
mavicksyrium equipe wielen
ritchey stuurpen
scandium zadelpen
itm stuur