Ik wil beginnen met MTB'en en heb geen verstand van al die (mooie) techniek. De firma Bulls voert voor 2006 een breed programma Full Suspention MTB's. Ik ben geinteresseerd in de DQ-900 (adviesprijs 2500 euro) die bij meerdere dealers voor zo'n 1800 euro verkocht wordt.VRAAG: kent iemand de reputatie van deze Bulls frames en is deze fiets goed concurrerend (afmontage op Shimano Deore XT-niveau) met andere merken??
Specificaties volgens de folder: Bulls Enduro DQ-900Heren 26"2.499,00 € (AVP*)• aluminium 7005-Full Double Butted 4-way Full Suspencion Frame.• X-Fusion O2RL Air Shock achterdemper met lock out en Rock Shox Pike 409 U-Turn verende voorvork met poploc Remote lock out en insteekas “Maxle”• geintegreerd balhoofdstel• Tioga Comp aluminium voorbouw• Tioga Comp Aluminium stuur• Magura Julie remhendels• Magura Julie FR Hydraulische Schijfremmen 180/160• Shimano Deore XT naven• Ritchey Pro Disc Ocr Velgen• Continental Vertical Pro Banden• Shimano Deore XT crankstel• MTB-Pedalen• Shimano Deore XT shifter• Shimano Deore XT 27-sp. derailleur• 27-Speed derailleur• Shimano Deore XT voorderailleur• Velo-zadel• Tioga Comp aluminium zadelpen• Kleur,Donkergrijs/Brushed
Alvast bedankt voor jullie bijdragen.
Bulls Full Suspension DQ-900 Enduro
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Ik zou persoonlijk niet voor een Bulls gaan. Er zijn mooiere en betere MTB's te vinden voor die prijs. Kijk maar eens naar Scott, Specialized, Cube, .....
Excuse me while I kiss the sky
Quoten: Origineel geplaatst door Ridley rijder op 12 April 2006
Ik zou persoonlijk niet voor een Bulls gaan. Er zijn mooiere en betere MTB's te vinden voor die prijs. Kijk maar eens naar Scott, Specialized, Cube, .....
Betere MTB's voor dat geld bij Scott en Specialized ? Nah.. je betaalt alleen voor imago, image en pimp factor.
Ik ken Bulls helaas niet, maar ga eens rondneuzen in Google en je komt er snel genoeg achter.
Betere MTB's voor dat geld bij Scott en Specialized ? Nah.. je betaalt alleen voor imago, image en pimp factor.
Ik ken Bulls helaas niet, maar ga eens rondneuzen in Google en je komt er snel genoeg achter.