Woendsag 12 april a.s. Aldi fietskleding
-
- Forum-lid
De handschoentjes heb ik al eens gekocht. Niet veel soeps, gebruik ze alleen bij spinning.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)
-
- Forum-lid HC
Mooie aanbieding die MP3 speler !!!!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
die MP3 speler vond ik eigenlijk niet zo goedkoop
Ik heb wel een draadloos computertje gekocht voor 6,99 ziet er mooi uit en heeft veel functies. Daar kan ik me geen buil aan vallen
En een fiets-regenjack dat volgens opgave, winddicht, waterdicht en ademend is, we gaan het afwachten. Ziet er goed uit, en zit wel lekker. 12,99 was ook geen rib uit mijn lijf.
Ik heb wel een draadloos computertje gekocht voor 6,99 ziet er mooi uit en heeft veel functies. Daar kan ik me geen buil aan vallen
En een fiets-regenjack dat volgens opgave, winddicht, waterdicht en ademend is, we gaan het afwachten. Ziet er goed uit, en zit wel lekker. 12,99 was ook geen rib uit mijn lijf.
woonwerk: Stevens Courier Lite
bergop: Cube SL Road
bergop: Cube SL Road
-
- Forum-lid
zijn de mouwtjes aansluitend of zijn het van die fladdermouwtjes?
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)
Quote: Origineel geplaatst door harrysaki op 13 April 2006
Enige nadeel van deze draadloze is dat hij ook andere signale dan de sensor registreerd. Volgens mij flitskasten o.i.d. Spontaan was mijn maximale snelheid 99,99 km/h , ik doe mijn best maar zo snel door de stad...
Enige nadeel van deze draadloze is dat hij ook andere signale dan de sensor registreerd. Volgens mij flitskasten o.i.d. Spontaan was mijn maximale snelheid 99,99 km/h , ik doe mijn best maar zo snel door de stad...