Canyon
Wie doet beter? besteld 27 april, payment received 15 mei, 1ste leveringsdatum 28 mei,
2 weken niks en na wat stroef gemail over en weer vandaag 10 juni: "systeemfout in uw bestelling opgelost, we gaan uw order nu verder afwerken". Per express met de boemeltrein dus .. .
2 weken niks en na wat stroef gemail over en weer vandaag 10 juni: "systeemfout in uw bestelling opgelost, we gaan uw order nu verder afwerken". Per express met de boemeltrein dus .. .
het kan altijd sneller
-
- Forum-lid
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 06 mei 2008 23:05
Ik heb ook een canyon fiets besteld op hun site. Deze had normaal maandag 8 Juni moeten toekomen. Heb hen al een e-mail verzonden, maar deze sturen niets terug. Telefonisch heb ik hen proberen te contacteren, maar die nemen niet op. Op hun site staat dat zij vanaf 9uur tot 17 uur beschikbaar zijn, maar waar zitten zij dan?
Ik heb het gevoel dat die organisatie daar serieus fout zit.
Ik heb het gevoel dat die organisatie daar serieus fout zit.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Canyon is nu niet bepaald het enige merk wat problemen heeft met leveren. Tal van andere merken hebben 't zelfde probleem, al is dat vaak meer in 't voorjaar. En als je dan geen fiets uit de showroom koopt moet de FM ook de boel steeds uitstellen.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5615
- Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41
Komt bijna bij alle merken voor, wil je er "zeker" van zijn dat je in maart of april op een nieuw karretje zit, is het raadzaam om september, oktober deze te bestellen.
Als het geen voorraad is en de fiets besteld moet worden is 6 maanden levertijd eerder regel dan uitzondering.
Als het geen voorraad is en de fiets besteld moet worden is 6 maanden levertijd eerder regel dan uitzondering.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Geert Jan schreef:@ am
Kan je misschien een paar voorbeelden noemen die ook probelem hebben?:)
Italiaanse merken zijn heel goed in het vele malen uitstellen van leveringen. Er zijn een heel aantal forumleden die meer dan 3 maanden op hun DeRosa hebben moeten wachten.
Maar ook bij vele andere merken duurt het wel eens erg lang. Zo heeft Cube het voor elkaar gekregen om de fietsen voor de Nederlandse ploeg waar ze mede naamsponsor zijn de fietsen pas in mei te leveren.
Cannondale is dit jaar ook niet de snelste geweest. Bijna ieder merk heeft wel eens problemen met op tijd leveren.
Bij Canyon is het echter al een paar jaar constant problematisch.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5615
- Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41
Amclassic-fan schreef: Italiaanse merken zijn heel goed in het vele malen uitstellen van leveringen.
Pinarello heeft met de Prince ook levertijden gehad van 5 à 6 maanden.
Met het" My Way" gebeuren liep dit helemaal uit de hand, dit heeft een tijdje stil gelegen.
Weet niet hoelang de levertijden nu zijn!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!