Canyon
- tornadotom
- Forum-lid
Weet iemand vanaf wanneer ze de huidige modellen doorschuiven naar de outlet? Is dat bijv. in November of wachten ze daarmee tot bijv. maart? Is mss wel de moeite om nof ff te wachten... Het seizoen loopt toch richting z'n einde. Zou graag een TT willen.
Vertrouwen is goed, controle is beter.
- tornadotom
- Forum-lid
Zou het eigenlijk een probleem zijn om hem via een FM te laten leveren? Dan kan ik nl gebruik maken van het fietsenplan... Daar hebben ze bij ons de regel aan gehangen dat je hem alleen bij de lokale FM koopt. Tja, zo hou je het geld op het dorp denk ik dan... (Heb hemel en aarde al bewogen maar ze wijken niet van hun standpunt.)
Die FM gaat hem niet goedkoper krijgen dan wij of wel? Hij zal er in principe ook iets aan willen verdienen.
Of ik moet hem EUR 50,- fooi geven om hem alleen bij hem af te laten leverenen een papier in te vullen...
Die FM gaat hem niet goedkoper krijgen dan wij of wel? Hij zal er in principe ook iets aan willen verdienen.
Of ik moet hem EUR 50,- fooi geven om hem alleen bij hem af te laten leverenen een papier in te vullen...
-
- Forum-lid
Volgens mij ga je dat zo moeten regelen ja. Of die fietsenmaker moet jou dat om één of andere reden gewoon gunnen, maar die kans zal eerder klein zijn denk ik.
Of je moet er één goed kennen.
Maar kunnen zij die fietsen wel officieel verkopen (doorverkopen) aan u?
Dat vraag ik me af.
Of je moet er één goed kennen.
Maar kunnen zij die fietsen wel officieel verkopen (doorverkopen) aan u?
Dat vraag ik me af.
- tornadotom
- Forum-lid
Tja, het word idd een kwestie van gunnen... Ik mag maar bij 1 FM te raden gaan. Ik zal eens gaan oefenen voor de spiegel wat mijn meest sympatieke blik is!
-
- Forum-lid
Waarom maar bij 1 fietsenmaker?
Dat kan je toch eventueel bij meerdere proberen.
Dat kan je toch eventueel bij meerdere proberen.
volgens mij is dat wettelijk NIET toegestaan en rekening is voldoende voor de uitvoering van het fietsplan daar heeft een werkgever (en ik ben er 1) niets over te zeggen........ Ze hebben uiteraard geen zin in de administratie (uit te voeren door de salarisadministratie) en dus laten ze dat liever aan een FM over. En die rekent weer graag de catalogusprijs voor de fiets (40-45% marge (en dat weet ik weer van een vriend die bij een grote fietsenfabrikant werkt)) zodat het beetje extra werk van het FP zo weer is terug verdient.
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
- tornadotom
- Forum-lid
Volgens mij heeft onze financieel directeur een setje fietsen cadeau gekregen van de FM... Wij mogen alleen met hem zaken doen en anders met niemand. Tja, wij werken op een bedrijf waar hekken met stroom rond staan, alleen de wachttorens missen nog... Niet mee eens, koop je toch geen fiets! PUNT!
Het is echt zo'n lokaal fietsen boertje, hij heeft ook een etalage met witgoed....(?)
Daarom wil ik het toch maar eens proberen of hij mij een Canyon wil verkopen. De vorige keer heb ik bij hem een vaatwasser gekocht van m'n fietsenplan. Omdat zijn merken me niet zo bevallen. Als je maar een rekening hebt is het genoeg!
Het is echt zo'n lokaal fietsen boertje, hij heeft ook een etalage met witgoed....(?)
Daarom wil ik het toch maar eens proberen of hij mij een Canyon wil verkopen. De vorige keer heb ik bij hem een vaatwasser gekocht van m'n fietsenplan. Omdat zijn merken me niet zo bevallen. Als je maar een rekening hebt is het genoeg!
Ik ben bang dat jouw fietsenboertje dezelfde prijs moet betalen als jij.....en daar dan natuurlijk weer 40% bovenop om hem door te verkopen. Ben benieuwd of Canyon's fameuze prijs/kwaliteitsverhouding dan nog overeind blijft !
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
- tornadotom
- Forum-lid
Ik zat meer te denken aan €50,- fooi voor de moeite!!!