Canyon
Vraagje:
De voorvork van mijn CF is perfect ingekort en ik zit nu met 1 spacer bovenaan en 2 onderaan.
Alleen vind ik die zwart alu ringen lelijk op een volledig matzwarte carbonne fiets.
Is er ergens een webwinkel waar je carbon spacers in de juiste maat kunt bestallen en die niet al te duur zijn?
De voorvork van mijn CF is perfect ingekort en ik zit nu met 1 spacer bovenaan en 2 onderaan.
Alleen vind ik die zwart alu ringen lelijk op een volledig matzwarte carbonne fiets.
Is er ergens een webwinkel waar je carbon spacers in de juiste maat kunt bestallen en die niet al te duur zijn?
Bedankt. De maat is wel goed, ik ben 1.96 met binnenbeenlengte van ongeveer 91 cm (geloof ik, heb bbl op briefje staan, maar niet bij me). Had bovendien eerder al een roadlite 6.0 2010, maar die hangt in kreukels in de vangrail op een snelweg in France (auto-ongeluk). Die oude fiets was 66, maar die vond ik net iets te groot eigenlijk, dus vandaar de 64.
Al met al ga ik toch liever voor een nieuwe, want de zwarte vind ik toch mooier, helemaal de 2011 versie. Nogmaals bedankt voor het commentaar!
Al met al ga ik toch liever voor een nieuwe, want de zwarte vind ik toch mooier, helemaal de 2011 versie. Nogmaals bedankt voor het commentaar!
-
- Forum-lid
trekkie schreef:Niemand?
misschien google is proberen?
ps ik heb vorig jaar een setje van pro en bbb gekocht bij van eyck in aalst, dus zou het geen probleem mogen zijn om spacers online te vinden ...
It's all fun and games ... until it gets on YouTube!
In de seizoensgids 2011 van Procycling staat op pag 92/93 een foto van VDB op zijn Canyon. Opvallend detail is dat zijn rechtershifter weg is, waarschijnlijk gefotoshopt.
Weet iemand waarom dat gedaan is?
Weet iemand waarom dat gedaan is?
'I have too many bikes', said no cyclist ever.
Armstrong deed dan vroeger ook wel eens, voornamelijk in klimtijdritten. Gewicht winst?
[img=http://www.thomasgurnee.com/Images/12lance.jpg]
[img=http://www.thomasgurnee.com/Images/12lance.jpg]
"Er gaat met minuten worden gesmeten"
Andere vraag:
Canyon geeft altijd netjes het gewicht weer bij de fietsen op de site. Maar sommige snap ik toch niet helemaal. Zo is het verschil tussen de CF- 8.0 en de 9.0 100 gram. Maar het enige verschil tussen die 2 fietsen in Chorus vs Ultegra en Mavic Elites vs Equipes (Beide in het voordeel van de 9.0). Een simpel rekensommetje leert mij dan toch dat het verschil rond de 400 gram zou moeten zitten. Waar zit hem dit verschil in?
Canyon geeft altijd netjes het gewicht weer bij de fietsen op de site. Maar sommige snap ik toch niet helemaal. Zo is het verschil tussen de CF- 8.0 en de 9.0 100 gram. Maar het enige verschil tussen die 2 fietsen in Chorus vs Ultegra en Mavic Elites vs Equipes (Beide in het voordeel van de 9.0). Een simpel rekensommetje leert mij dan toch dat het verschil rond de 400 gram zou moeten zitten. Waar zit hem dit verschil in?
"Er gaat met minuten worden gesmeten"