Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een nieuw paar overschoenen, maar weet niet welke ik het beste kan nemen. Ik heb al verschillende soorten gezien, oa:
- Oversokken (bijv van Defeet http://supersocks.nl/product_details.php?id=377)
- Lycra overschoenen (bijv deze van Sidi)http://supersocks.nl/product_details.php?id=668
- Waterdichte overschoenen zoals BBB enz.
Welke zijn nu het best? Ik koop ze voor de lente, sommige zomerdagen en de herfst. De laatste soort ken ik al, want die heb ik nu (zijn in de winter tijdens het crossen helemaal kapot gegaan), die zijn wel waterdicht maar lijken mij misschien een beetje warm voor de lente en zomer? Van die oversokken en Lycra overschoentjes weet ik niet of ze wel een beetje waterbestendig zijn? Heeft iemand hier ervaring mee? Of kent iemand andere soorten of merken overschoenen die goed zijn?
Bvd,
David
Overschoenen
Ik heb laatst in de uitverpats bij Decathlon een setje Windtex overschoenen gekocht voor E9,90 (en die hebt ik getest in goed bevonden bij +1 celcius), en een setje lycra dingetjes voor E 3,05
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Quoten: Origineel geplaatst door Scepticus op 03 April 2006
Ik heb laatst in de uitverpats bij Decathlon een setje Windtex overschoenen gekocht voor E9,90 (en die hebt ik getest in goed bevonden bij +1 celcius), en een setje lycra dingetjes voor E 3,05
Hoe zijn die Lycra's? Beetje water- en winddicht?
Hoe zijn die Lycra's? Beetje water- en winddicht?
"Courir, c\'est mourir un peu" - T. Krabbé
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door Daf treks op 04 April 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Scepticus op 03 April 2006 Ik heb laatst in de uitverpats bij Decathlon een setje Windtex overschoenen gekocht voor E9,90 (en die hebt ik getest in goed bevonden bij +1 celcius), en een setje lycra dingetjes voor E 3,05 Hoe zijn die Lycra's? Beetje water- en winddicht?
Nee dus, dat is gewoon fietsbroek spul dus dat houd helemaal niets tegen. Alleen voor de show en voor de aerodynamica.
Quoten: Origineel geplaatst door Scepticus op 03 April 2006 Ik heb laatst in de uitverpats bij Decathlon een setje Windtex overschoenen gekocht voor E9,90 (en die hebt ik getest in goed bevonden bij +1 celcius), en een setje lycra dingetjes voor E 3,05 Hoe zijn die Lycra's? Beetje water- en winddicht?
Nee dus, dat is gewoon fietsbroek spul dus dat houd helemaal niets tegen. Alleen voor de show en voor de aerodynamica.
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Ik heb waterflex van BBB. Deze zijn erg fijn voor op de racefiets, ze zijn grotendeel water en winddciht en redelijk stevig. Ze zijn beter dan de dikke neopreen die ik gebruik voor het mountainbiken