Cinelli ram
Heb wel intresse in een stuur van cinelli, namelijk de ram bianca uitvoering, nu zie ik op de site van salden een levertijd van minimaal 2 maand. Dit vind ik wel lang, weet iemand waar ik dit type stuur sneller kan bekomen aan een goede prijs?
http://www.biketime.nl/Over levertijden weet ik niets, maar hier verkopen ze hem ook, al staat hij er niet bij in de webshopZou hem ff mailen of telefoneren.
succes!
succes!
Ik zou ook eens kijken naar de Sword van ITM. Fantastisch plat stuur van carbon in dezelfde prijsklasse. Voordeel: je kan de bocht in de voor jou ideale stand zetten! Ik heb ook met de Cinelli Ram gereden. Ook een fantastische stuurset maar omdat je de bocht niet kan kantelen kan jou possitie niet aanpassen. Met de Sword heb je meer mogelijkheden!
Gerardo
Scale20, zo groot verschil niet! Maar het is prettig als je de bocht iets verder van je af kunt zetten of naar je toe halen. Verder is het hoger zetten van de remgrepen ook maar beperkt. Daar zit ook een maximum aan! Probeer het anders de sturen eens bij een dealer!
Gerardo
Quoten: Origineel geplaatst door Gerardo op 04 April 2006
Scale20, zo groot verschil niet! Maar het is prettig als je de bocht iets verder van je af kunt zetten of naar je toe halen. Verder is het hoger zetten van de remgrepen ook maar beperkt. Daar zit ook een maximum aan! Probeer het anders de sturen eens bij een dealer!
Ga ik zeker doen, aangezien de aankoopprijs niet mals is voor zo een ram stuur.
Ga ik zeker doen, aangezien de aankoopprijs niet mals is voor zo een ram stuur.