Aero wielen
Ik krijg binnenkort sonic carbon wielen, 50 mm hoog met alu rand voor banden. Er werd gezegd dat het goede en sterke wielen zijn, weeg zelf iets meer als 80kg.
Maar kan er verder nog niks over zeggen dus hier heb je eigenlijk niks aan.
de groeten
Maar kan er verder nog niks over zeggen dus hier heb je eigenlijk niks aan.
de groeten
HED-3's moet je voor plm 1000 euro wel kunnen krijgen. misschien dat snellewielen.nl nog een overjarig setje heeft staan
ik heb ze zelf en ze zijn super! zeker voor triathlon, wordt wat minder mee geragd dan denk ik.
en ik zag op MP een setje trispokes (met schroefpignon) voor 150 euro, lijkt me geen geld model (mal) is precies gelijk. kun je een HED-3 achterwiel bijkopen, ben je voor 800 euro klaar.
edit: 100 kg is misschien wel een beetje veel, zijdelings zijn het niet de stijfste wielen. ze zijn wel enorm sterk
ik heb ze zelf en ze zijn super! zeker voor triathlon, wordt wat minder mee geragd dan denk ik.
en ik zag op MP een setje trispokes (met schroefpignon) voor 150 euro, lijkt me geen geld model (mal) is precies gelijk. kun je een HED-3 achterwiel bijkopen, ben je voor 800 euro klaar.
edit: 100 kg is misschien wel een beetje veel, zijdelings zijn het niet de stijfste wielen. ze zijn wel enorm sterk
Disk voor 600, voor 400 euro hoge velg? Wellicht dat dat bij Kuiper lukt, of bij PlanetX.
-
- Forum-lid
Do kin der mar druk mei weze
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Corniel schreef:Disk voor 600, voor 400 euro hoge velg? Wellicht dat dat bij Kuiper lukt.
Dat is haalbaar, ben nog bezig met het werken aan Combinatie setjes.
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
-
- Forum-lid
Amclassic-fan schreef:Dan kan ie beter 't geld naar mij overmaken, krijgt hij nog een bedankje en komt het beter terecht. Alibaba, onwaarschijnlijke prijs en betalen via Western Union, 1+1+1=3=oplichter.
Flinke retoriek Classicus. Is het tegendeel al bewezen?
Do kin der mar druk mei weze
Amclassic-fan schreef:Dan kan ie beter 't geld naar mij overmaken, krijgt hij nog een bedankje en komt het beter terecht. Alibaba, onwaarschijnlijke prijs en betalen via Western Union, 1+1+1=3=oplichter.
Materialist schreef:Flinke retoriek Classicus. Is het tegendeel al bewezen?
Dat lijkt me lastig. Maar lees Wat ik nu weer op Marktplaats zag-topic eens. Daar staan meerdere voorbeelden van het gelijk van Amclassic-fan. Allen even overtuigend.
Meer on-topic: @kuiper: Wordt het geen tijd om ook 3/4/5 spaaks op te nemen in je assortiment?