Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
Canyon F10 Frameset
Voorlopig wel weer genoeg uitgegeven nu, moet maar m'n rekening op slot zetten :p
Voorlopig wel weer genoeg uitgegeven nu, moet maar m'n rekening op slot zetten :p
Gisteravond na terugkomst uit Amsterdam, een grote doos met Easton Ciruit wielen die eerder op de dag ontvangen waren opgehaald bij de buren.
Vanmorgen een proefritje van 60 km gemaakt en ik moet zeggen ze rijden heerlijk. Moest nog wel even de remblokjes bij snijden ,smaller maken omdat het remvlak op de velg wat smaller is Maar ga dinsdag wel effe shoppen voor nieuwe stoppers.
Ik had easton vista,s maar door een kleine aanrijding waarbij ik niet gevallen ben is er een groot slag in mijn achter wiel gekomen, en ik heb 220 euro vergoed gehad en daarvan een set circuits gekocht ik bij Vos in Zwanenburg.
Ze zijn een stukje comfortabeler en stabieler dan de vista,s
Vanmorgen een proefritje van 60 km gemaakt en ik moet zeggen ze rijden heerlijk. Moest nog wel even de remblokjes bij snijden ,smaller maken omdat het remvlak op de velg wat smaller is Maar ga dinsdag wel effe shoppen voor nieuwe stoppers.
Ik had easton vista,s maar door een kleine aanrijding waarbij ik niet gevallen ben is er een groot slag in mijn achter wiel gekomen, en ik heb 220 euro vergoed gehad en daarvan een set circuits gekocht ik bij Vos in Zwanenburg.
Ze zijn een stukje comfortabeler en stabieler dan de vista,s
-
- Forum-lid
idd, een levendig topic
5 eur zonnebril met 2 extra glas kleurtjes uit de supermarkt
en 2 paar steun kousen voor op de fiets.
5 eur zonnebril met 2 extra glas kleurtjes uit de supermarkt
en 2 paar steun kousen voor op de fiets.
-
- Forum-lid
pfffff wat ik heb gekocht!!
een helm van las (zit lekker op mijn dikke kop)
mercks bidonhoudertjes
bbb brilletje
de rest komt na mijn verjaardag het geld was op
een helm van las (zit lekker op mijn dikke kop)
mercks bidonhoudertjes
bbb brilletje
de rest komt na mijn verjaardag het geld was op
trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;