Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Was afgelopen zondag inderdaad een beetje lullig dat bij de start van het proefrondje van de Achterhoekse forumrit het montuur van mijn oude bril kapot was en het glas tijdens de paar stops meer op de grond lag dan in de bril.
Setje verse nieuwe wielen bij Ernie Frieke.
Mijn 7 jaar oude set dtswiss 240s naven met aerolite spaken en rr1.1 velgen vervangen voor dtswiss 240s naven met aerolite spaken en rr415 en rr465 velgen.
Ze zijn in de maak en kan niet wachten tot ik ze binnen zijn.
Zat heel lang te twijfelen tussen welke wielen ik zou aanschaffen. Lichter, duurder, sneller, hoge velgen, enz... maar, de dtswiss is zo goed bevallen en hebben in die 7 jaar nooit een steek laten vallen waarop ik het niet aandurfde om voor iets anders te gaan.
Mijn 7 jaar oude set dtswiss 240s naven met aerolite spaken en rr1.1 velgen vervangen voor dtswiss 240s naven met aerolite spaken en rr415 en rr465 velgen.
Ze zijn in de maak en kan niet wachten tot ik ze binnen zijn.
Zat heel lang te twijfelen tussen welke wielen ik zou aanschaffen. Lichter, duurder, sneller, hoge velgen, enz... maar, de dtswiss is zo goed bevallen en hebben in die 7 jaar nooit een steek laten vallen waarop ik het niet aandurfde om voor iets anders te gaan.
Farelli schreef:Mijn eerste ebay-aankoop....
Vandaag aangekomen.
Evenals het hier op het forum gekocht zadeltje. Met geborduurde snake.
Passen prima bij elkaar. Nu nog een fiets. :p
Laatst gewijzigd door farelli op 12 jun 2011 08:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Ride Shots(wine gums voor volwassenen zeg maar)
3 repen Isostar
3 repen Isostar
Als je wint heb je vrienden
-
- Forum-lid
2 Italiaanse prepaid Sim-kaarten voor goedkoop communiceren in Italie.
Gore Solar wat snel versleten. Jammer.
Wel weer een kans,
Gore Retro Tech
En eens proberen vanwege de prijs,
Ziener Coast
Wel weer een kans,
Gore Retro Tech
En eens proberen vanwege de prijs,
Ziener Coast
Laatst gewijzigd door farelli op 12 jun 2011 08:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Flak Jacket XLJ Black Iridium Polarized lenzen Ook een setje van Samvette om te prberen en te gebruiken bij 'zogenaamde' lompe acties waarbij ik mijn dure lenzen wil sparen hahaha
Na jaren van afwezigheid weer sporadisch op \'s heerenswegen te spotten... Onhandig en langzaam? 99% kans dat ik het ben!
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe