Over de wielersport en zijn beoefenaars.

bruylandts

lazo
Forum-lid

lazo 26 mar 2006 14:30

Quoten: Origineel geplaatst door Buzz op 26 Maart 2006

Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 25 Maart 2006

Jantje Oliedom zegt "iedereen neukt in 't geniep schapen", en telkens ze ene betrappen roept Jantje "zie je wel dat ik gelijk heb... iedereen doet het".

Verdere discussie lijkt inderdaad zinloos, Casran. Maar die vergelijking is wel heel erg sterk en erg komisch. Die ga ik vanavond maar eens promoveren naar het ‘Mooiste quotes’-topic. Eerst effies trainen nu.

Ocharme schapen

lazo
Forum-lid

lazo 26 mar 2006 14:33

Quoten: Origineel geplaatst door lazo op 26 Maart 2006

Quoten: Origineel geplaatst door Buzz op 26 Maart 2006

Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 25 Maart 2006

Jantje Oliedom zegt "iedereen neukt in 't geniep schapen", en telkens ze ene betrappen roept Jantje "zie je wel dat ik gelijk heb... iedereen doet het".

Verdere discussie lijkt inderdaad zinloos, Casran. Maar die vergelijking is wel heel erg sterk en erg komisch. Die ga ik vanavond maar eens promoveren naar het ‘Mooiste quotes’-topic. Eerst effies trainen nu.

Ocharme schapen

Ik begrijp nie dat er mense zijn die zich daarin opjage,als ze zegge da iedereen pakt,ik zou daar mee lachen als ik wist dak niks pakte,moest ik prof of zo zijn he

pantani
Forum-lid

pantani 26 mar 2006 16:29

en,het zijn er geen 3he,het zijn er zeker al 15!en komen er nog!rij toevallig veel met die mannen en zijn dagelijks met 80man(en meer)ga niet overdrijven,er nemen er 50zeker van!
casran,weet wel wat je bedoeld,dat ik neem!
casran,jij gaat dus zeggen dat jij niets maar dan ook niets inneemt,geen voedingssuplementen,iets voor andere kwaaltjes,....(dit zal dan weer totaal iets anders zijn zeker?)
bruylandts pakte ook spuit met supplementen,is niet erg he?(geef me die rijd rapper en zeker veel langer!)-heeft veel te maken met de suikers in je lichaam!(of ben ik weer mis?)
casran zwijg je mss omdat ik mss ergens juist zit?(srry is niet persoonlijk ofzo,val u niet aan,maar jij weet er het meeste van en zit er midden in)
zeg eerlijk:het is een"milieu" op zich!
il magnifico

dimi
Forum-lid

dimi 26 mar 2006 18:31

Als het inderdaad waar is dat ze dat spul gevonden hebben bij Bruylands dan kunnen we maar een ding concluderen:hij is ,om het in zijn eigen taal te zeggen,helemaal choco en een lomp kieke.
Al wil ik zelf best geloven dat zeker niet alle renners naar de verboden middelen grijpen er bestaat nog zoiets als training,inzet en talent.
Maar laat ons ook voorzichtig zijn met wat er in de media verschijnt en de verdere onderzoeks resultaten afwachten.
dl

matiz
Forum-lid

matiz 26 mar 2006 18:45

Quoten: Origineel geplaatst door pantani op 26 Maart 2006

ps:dat van die schapen,dat zijn onze allochtone"vrienden"(krijgen er extra dag verlof voor)

Zeer lage opmerking . Ik kon jou gedachtegangen al niet volgen....Pantani vermoord, iedereen aan de doping en dan nu dit. Ik heb medelijden met je.Matiz

casran
Forum-lid HC

casran 26 mar 2006 20:17

Quoten: Origineel geplaatst door Matiz op 26 Maart 2006

ps:dat van die schapen,dat zijn onze allochtone"vrienden"(krijgen er extra dag verlof voor)

Zeer lage opmerking . Ik kon jou gedachtegangen al niet volgen....Pantani vermoord, iedereen aan de doping en dan nu dit. Ik heb medelijden met je.

.. de ziekte van z'n broer nog even misbruikt als argumentatie in een discussie over Armstrong, zonder er erg in te hebben forumleden schofferen (hierboven),... Ik zeg dit niet vaak, maar pantani, je bent een intriest en ziekelijk figuur op dit forum.

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

pantani
Forum-lid

pantani 26 mar 2006 20:56

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 26 Maart 2006

Quoten: Origineel geplaatst door Matiz op 26 Maart 2006

Zeer lage opmerking . Ik kon jou gedachtegangen al niet volgen....Pantani vermoord, iedereen aan de doping en dan nu dit. Ik heb medelijden met je.

.. de ziekte van z'n broer nog even misbruikt als argumentatie in een discussie over Armstrong, zonder er erg in te hebben forumleden schofferen (hierboven),... Ik zeg dit niet vaak, maar pantani, je bent een intriest en ziekelijk figuur op dit forum.

dees gaat te ver!
laatste keer dat ik hier schrijf(tegen jullie)
is niet waar zeker?
was om man te steunen!
il magnifico

casran
Forum-lid HC

casran 26 mar 2006 21:12

dees gaat te ver!
is niet waar zeker?
was om man te steunen!

Kereltje, je hebt mij hierboven impliciet beschuldigd van niet zuiver op de graat te zijn, vraagt me suggestief of ik mezelf wel als volledig onschuldig in de spiegel kan kijken (toegegeven, zoiets zeggen tegen iemand die je van haar nog pluimen kent is behoorlijk zielig: ik lig dan ook niet echt wakker van dergelijke verwijten uit de mond van zo iemand), je maakt nogal xenofoob overkomende grapjes over allochtonen... en als ik je dan eens ronduit mijn gedacht zeg (waarbij ik ook nog aanhaal wat je eerder op dit forum al deed), kan je er niet tegen.Komaan hé, niet bleiten, als je roept in een grot moet je ook een echo verwachten.
Ik begrijp uw bovenstaande post overigens niet volledig: je bent er op dit forum nog niet vaak in geslaagd duidelijke volzinnen te produceren. Zoiets moet je op niveau lager onderwijs kunnen, dus zoek nog even verder naar die hersencel...

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

lazo
Forum-lid

lazo 26 mar 2006 22:36

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 26 Maart 2006

dees gaat te ver!
is niet waar zeker?
was om man te steunen!

Kereltje, je hebt mij hierboven impliciet beschuldigd van niet zuiver op de graat te zijn, vraagt me suggestief of ik mezelf wel als volledig onschuldig in de spiegel kan kijken (toegegeven, zoiets zeggen tegen iemand die je van haar nog pluimen kent is behoorlijk zielig: ik lig dan ook niet echt wakker van dergelijke verwijten uit de mond van zo iemand), je maakt nogal xenofoob overkomende grapjes over allochtonen... en als ik je dan eens ronduit mijn gedacht zeg (waarbij ik ook nog aanhaal wat je eerder op dit forum al deed), kan je er niet tegen.Komaan hé, niet bleiten, als je roept in een grot moet je ook een echo verwachten.
Ik begrijp uw bovenstaande post overigens niet volledig: je bent er op dit forum nog niet vaak in geslaagd duidelijke volzinnen te produceren. Zoiets moet je op niveau lager onderwijs kunnen, dus zoek nog even verder naar die hersencel...

casran waarom reageert ge altijd zo onnozel zet ge gefrustreerd of zo

sjezer
Forum-lid

sjezer 26 mar 2006 23:17

Pantani zijn teksten roepen op om fel te reageren. Hij is niet in staat om duidelijke taal te gebruiken, zijn opmerkingen raken vaak (=meestal) kant nog wal. Er zijn nog enkele van die personen actief op dit forum. De reacties, zoals die van casran, zijn wel correct geschreven en gestoeld op feiten. Ik denk, dat als Pantani zijn berichten nuanceert, hij minder felle kritieken krijgt. Soms moet je proberen mensen wakker te schudden, maar Pantani slaapt nogal vast.

tonydelasnek8
Forum-lid

tonydelasnek8 27 mar 2006 07:38

casran,

ik denk dat vrijwel iedereen je bijdragen op dit forum erg waardeert vanwege je kennis van zaken en het scherpe formuleren. Toch denk ik dat het beter zou zijn wanneer je andere deelnemers iets meer in hun waarde laat. Je zou mensen niet moeten veroordelen en beledigen omdat ze geen fatsoenlijke zin op het scherm kunnen krijgen. En verkeerde redeneringen...ach, ik denk dat er subtielere manieren zijn om deelnemers daarop te wijzen. Door de discussie steeds in een persoonlijke aanval om te zetten, krijgt het forum een hoog en naar haantjesgehalte, en volgens mij is dat niet de bedoeling.

Ik zou willen voorstelllen: laat je niet al te zeer opnaaien en laten we hier een inhoudelijke discussie voeren.

pantani
Forum-lid

pantani 27 mar 2006 10:03

Nog zo een onderwerp dat verzwegen word:Allochtonen!
1vraag:(niemand die ik ken kan zinnig antwoorden,slimme Casran mss,ons rijdend woordenboek)
Waarom stemmen ze in elk land dan op het vlaams belang(allez ja,weet dat het in elk land anders noemt!)
Zullen allemaal racist zijn en andere partijen niet kennen?
(Laatste dat ik hierover schreef)
il magnifico

Plaats reactie