Thompson topic
Hallo, er komt er nog ene bij met een Thompson, ik heb een R7000alu besteld, komt deze week normaal aan bij de FM.
[img=http://www.thompson.be/th-web2010/neder ... en-350.jpg]
Afgemonteerd met Sora, lijkt mij voldoende voor hetgeen ik ermee ga doen, alvast geen wedstrijden, wel naar werk fietsen en touren hier in de buurt.
Zullen ongeveer ritten van 50a70km zijn, meestal solo. 2 a 3 keer/week
[img=http://www.thompson.be/th-web2010/neder ... en-350.jpg]
Afgemonteerd met Sora, lijkt mij voldoende voor hetgeen ik ermee ga doen, alvast geen wedstrijden, wel naar werk fietsen en touren hier in de buurt.
Zullen ongeveer ritten van 50a70km zijn, meestal solo. 2 a 3 keer/week
MTB on my Scott, road on my Thompson! Scott replaced by a Koga Miyata!
Vanaf het moment dat ik kon praten, moest ik luisteren!
Zal nog een weekje langer moeten wachten, leveringsproblemen bij fabriek.
Normaal vorige week alm moeten hebben, wordt nu pas volgende week.
Ondertussen blijven oefenen op MTB op slicks.
@ Brentje welke Thompson, eventueel foto's, wij zijn benieuwd.
Normaal vorige week alm moeten hebben, wordt nu pas volgende week.
Ondertussen blijven oefenen op MTB op slicks.
@ Brentje welke Thompson, eventueel foto's, wij zijn benieuwd.
Ik had daar vorig jaar augustus mijn fiets besteld na lang wachten en druk uitoefenen van mijn fietsenmaker kwamen ze in januari met het antwoord dat de fiets misschien eind februari/maart geleverd kon worden. Nou na zo lang wachten en nog niet zeker van levering, ben ik over gestapt naar een Trek, die was binnen een week binnen.... Dit kost Thompson klanten.
Ja, zo lang ga ik ook echt ni wachten, als volgende week er ni is, zal ik ook uitkijken naar iets anders, mss nog ergens een overjaars model te vinden.
Ik had voor Thompson gekozen omdat ik de kleuren-combinatie mooi vind en leek mij ook een degelijke fiets voor zijn prijs.
Wordt nog vervolgd..
Ik had voor Thompson gekozen omdat ik de kleuren-combinatie mooi vind en leek mij ook een degelijke fiets voor zijn prijs.
Wordt nog vervolgd..
Het gaat deze keer Thompson ook een nieuwe klant kosten, fiets er nog niet.
Ik ga maandag naar FM en haal ofwel fiets op en anders voorschot terug en ga ik elders wel ene halen, FM zou mij normaal verwittigen vrijdag of de fiets binnen zou zijn of ni, moet er tseeds zelf om bellen.
Dus: maandag fiets niet bij FM, ga ik voor een andere fiets (lees ander merk) bij een andere FM ook. Is ook altijd maar s'avonds van 18u00 tot 21u00 open. Prima voor mensen die dagdienst dioen.
Maar ik kies toch voor de gewone winkeluren zodat ik gewoon overdag naar FM klan, wanneer ik tijd heb. Laat nog weten in dit topic of Thompson er een klant bij heeft of ene heeft weggejaagd.
Wordt vervolg.....
Ik ga maandag naar FM en haal ofwel fiets op en anders voorschot terug en ga ik elders wel ene halen, FM zou mij normaal verwittigen vrijdag of de fiets binnen zou zijn of ni, moet er tseeds zelf om bellen.
Dus: maandag fiets niet bij FM, ga ik voor een andere fiets (lees ander merk) bij een andere FM ook. Is ook altijd maar s'avonds van 18u00 tot 21u00 open. Prima voor mensen die dagdienst dioen.
Maar ik kies toch voor de gewone winkeluren zodat ik gewoon overdag naar FM klan, wanneer ik tijd heb. Laat nog weten in dit topic of Thompson er een klant bij heeft of ene heeft weggejaagd.
Wordt vervolg.....
-
- Forum-lid
Ik heb begin maart mijn Thompson R7000 besteld ook met Sora afgemonteerd.
Binnen de 10 dagen had ik mijn fiets klaar zoals FM beloofd had. Bleek zelfs dat hij er al 2 dagen stond. Ik denk dus echt dat jullie probleem bij de FM ligt en niet bij Thompson.
Is echt een fantastisch kader en wielen. Groep had ik misschien beter de 105 genomen.
Veel succes, hopelijk kan je er toch mee rijden vandaag!
Binnen de 10 dagen had ik mijn fiets klaar zoals FM beloofd had. Bleek zelfs dat hij er al 2 dagen stond. Ik denk dus echt dat jullie probleem bij de FM ligt en niet bij Thompson.
Is echt een fantastisch kader en wielen. Groep had ik misschien beter de 105 genomen.
Veel succes, hopelijk kan je er toch mee rijden vandaag!
Thompson R-7000 2010
Vandaag telefoon gehad van de FM, fiets is in produktie genomen en zou nu de 12de juli geleverd worden. Ik heb me laten overhalen om tot dan te wachten, maar probeer er voor het lange wachten nog een extra korting of extra accesoire uit te halen, kilometerteller of pompje ofzo, we zien wel.
Reden dat ik er toch op wacht is dat ik de kleurencombinatie voor die prijs nergens anders vind. Ondertussen verder bollen op de MTB.
@ Moby-alive welke kleur heb je?
Reden dat ik er toch op wacht is dat ik de kleurencombinatie voor die prijs nergens anders vind. Ondertussen verder bollen op de MTB.
@ Moby-alive welke kleur heb je?
Schijnt wel een probleem te zijn die lakstraat daar, hadden voor mij zelfde reden opgegeven, denk dat ze dar dringend ne goeie spuiter nodig hebben.
Brentje nog geen foto van, ben benieuwd welke je hebt.
Brentje nog geen foto van, ben benieuwd welke je hebt.
-
- Forum-lid
ben ook nu in het bezit van een r7000, speciaal met ultegra..
en ja heb ook 2 maand moeten wachten..
nu de fiets maar opstappen..
en ja heb ook 2 maand moeten wachten..
nu de fiets maar opstappen..