Hallo,
Ik ben toe aan een nieuw set wielen.
Heeft er iemand ervaring met Fulcrum wielen ?
En zo ja ,welk type neem ik dan best ,ik ben wielertoerist en weeg 78 kg.
Wielen
ruime ervaring nog niet, rijd momenteel met Fulcrum racing 1, over de kwaliteit (campa) is al veel gesproken. Zijn stabiel (ben over 100kg) een mailtje aan Fulcrum gaf me zekerheid om ze te kopen. Ze kennen voor Racing 1 en 3 geen gewichtslimiet.
Gewicht van de wielen is in orde, grote bling factor
Geen velglint noodzakelijk, nagenoeg perfecte afwerking, als asymetrie (G3) van Campa niet bevalt is dit een meer als goed alternatief. goede snelspanners. als ik er meer km met gefiets heb, zal ik zeker mijn rijervaringen posten
Gewicht van de wielen is in orde, grote bling factor
Geen velglint noodzakelijk, nagenoeg perfecte afwerking, als asymetrie (G3) van Campa niet bevalt is dit een meer als goed alternatief. goede snelspanners. als ik er meer km met gefiets heb, zal ik zeker mijn rijervaringen posten
Canyon Endurace SLX DISC 8.0 Di2
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic
Ik heb ook sinds kort Fulcrum Racing I wielen. Vergeleken met mijn Shimano 540 wielen is het net of de diameter van mijn Fulcrums 29 inch is i.p.v 28 inch. Waarschijnlijk voelt dit zo omdat deze wielen erg stijf zijn. Ik ben trouwens benieuwd hoe de spaken zich op de lange termijn houden. Als er iets te melden over is laat ik het weten.
Beter alleen op de fiets dan eenzaam op de tandem.