Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Selle sanmarco regal

omer
Forum-lid

Gebruikersavatar omer 24 mar 2006 00:52

Heeft iemand ervaring met deze zadel.Zit al zo lang met zadelpijn.Heb bijna alles geprobeert.Afstelling fiets,fizik arione,selle italia c2 genuine gel.Niks helpt!Altijd druk op de edele delen!!Nu wil ik eens een brede zadel uitproberen.De regal.Ik wordt er zot van. 

stefan
Forum-lid

stefan 24 mar 2006 21:21

Ik rijd al enkele jaren met een Regal. Op mijn trainingsfiets en wedstrijdfiets.
Toen ik mijn nieuwe fiets kocht wou ik een lichter en wat minder lomp uitziend zadel. Dus eerst heb ik er een Fizik Pave gehad en even daarna een Selle Italia Flite. Ik kon op beide zadels totaal niet zitten!! Vooral in het midden zat voor mij een enorm druk punt op beide zadels. Daarom ben ik maar weer meteen terug gegaan naar mijn Regal.
Een zadel is natuurlijk persoonlijk maar ik vind dit toch een heel fijn zadel. Alhoewel ik op dit zadel ook nog weleens in het midden van het zadel een drukpunt heb. Maar dit is af en toe en veel minder erg.
Misschien is de Rever ook een optie dit is de opvolger van de Regal. Deze is net zo breed maar wel veel lichter en ziet er moderner uit. Waarschijnlijk ga ik dit zadel eens proberen en dan vooral het model met de uitsparing in het midden omdat ik daar altijd last heb.

ben1951
Forum-lid

ben1951 25 mar 2006 21:48

Quoten: Origineel geplaatst door omer op 23 Maart 2006

Heeft iemand ervaring met deze zadel.Zit al zo lang met zadelpijn.Heb bijna alles geprobeert.Afstelling fiets,fizik arione,selle italia c2 genuine gel.Niks helpt!Altijd druk op de edele delen!!Nu wil ik eens een brede zadel uitproberen.De regal.Ik wordt er zot van. 

ben1951
Forum-lid

ben1951 25 mar 2006 21:52

Quoten: Origineel geplaatst door omer op 23 Maart 2006

hallo,ik heb ook verschillende zadels geprobeerd,uiteindelijk kwam ik uit bij Brooks model race,twee kleuren bruin en zwart.ziet er niet strak uit,maar hij zit geweldig,nooit meer iets anders    vr.gr. ben

Plaats reactie