Vraagje ik heb van het weekend een Tacx gekocht multiplayer en heb de volgende vragen
- Bij de tacx moet een license van een jaar bij zetten voor multiplayer hoe activeer ik deze, want de software zegt dat hij verlopen is.
- Hoe moet ik de rem van de tacx instellen, hoe zwaar moet hij tegen de achterband aan
Tacx Multiplayer vragen
-
- Forum-lid
marco,
de licentie wordt automatisch geactiveerd zodra jij een user en wachtwoord hebt aangemaakt in je TTS. Je krijgt dan van tacx een mail in je mailbox om je gebruiker te activeren. Dus gewoon even je gegevens invullen in de TTS en de rest gaat vanzelf!
De rem: je fiets er op zetten en je rem loszetten, dan draai je de rem net zolang aan totdat deze net gaat rollen als je je achterwiel draait. En dan draai je de rem nog drie volledige slagen aan!
Let wel op dat je de juiste bandenspanning gebrukt, 7,5 / 8 bar!
Succes en veel plezier
Edwin Schroten
Tacx Testteam
de licentie wordt automatisch geactiveerd zodra jij een user en wachtwoord hebt aangemaakt in je TTS. Je krijgt dan van tacx een mail in je mailbox om je gebruiker te activeren. Dus gewoon even je gegevens invullen in de TTS en de rest gaat vanzelf!
De rem: je fiets er op zetten en je rem loszetten, dan draai je de rem net zolang aan totdat deze net gaat rollen als je je achterwiel draait. En dan draai je de rem nog drie volledige slagen aan!
Let wel op dat je de juiste bandenspanning gebrukt, 7,5 / 8 bar!
Succes en veel plezier
Edwin Schroten
Tacx Testteam
-
- Forum-lid
Klopt Marco! Zo moet het werken!
Overigens adviseer ik wel windows XP! Dat werkt een stuk stabieler!
groeten
Edwin
Overigens adviseer ik wel windows XP! Dat werkt een stuk stabieler!
groeten
Edwin