Voor je droomfiets gaan, die wielen kunnen later nog.
En trouwens fulcrum racing 1 (of zero!) zijn ook prachtige wielen.
cervelo R3
Quoten: Origineel geplaatst door elpatino op 25 Oktober 2006
hallo,is er soms iemand die een foto kan posten of photoshoppen van een R3SL met lightweight wielen?
ik kan moeilijk mijn keuze maken tussen de R3 en de R3SL.
het is niet echt het gewicht die me doet twijfelen maar de kleur,ik heb nog geen fotos gezien van de R3SL met lightweights in maar wel al van de R3
alvast bedankt
je kan ook de fiets van TS-biker nemen en in het zwart wit afdrukken bijv..misschien dat ik iets kan doen.
moment...
hallo,is er soms iemand die een foto kan posten of photoshoppen van een R3SL met lightweight wielen?
ik kan moeilijk mijn keuze maken tussen de R3 en de R3SL.
het is niet echt het gewicht die me doet twijfelen maar de kleur,ik heb nog geen fotos gezien van de R3SL met lightweights in maar wel al van de R3
alvast bedankt
je kan ook de fiets van TS-biker nemen en in het zwart wit afdrukken bijv..misschien dat ik iets kan doen.
moment...
-
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door Subsea op 18 Oktober 2006
Inclusief verzend kosten 1208 Euro.
maadagmiddag verzonden uit Melbuorne, woensdagochtend 8 uur op de stoep van mijn huis.
In dat geval kan je beter de nieuwe Easton EC70 SL wielset kopen verkrijgbaar vanaf februari 2007. Carbonvelg met aluminium velgrand met Easton R3 naven voor 1249,- euro. Zien er qua looks hetzelfde uit.
Inclusief verzend kosten 1208 Euro.
maadagmiddag verzonden uit Melbuorne, woensdagochtend 8 uur op de stoep van mijn huis.
In dat geval kan je beter de nieuwe Easton EC70 SL wielset kopen verkrijgbaar vanaf februari 2007. Carbonvelg met aluminium velgrand met Easton R3 naven voor 1249,- euro. Zien er qua looks hetzelfde uit.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 25 Oktober 2006
komt ie, het is die van Nano geworden trouwens:
Dit noem ik een klassefiets!
komt ie, het is die van Nano geworden trouwens:
Dit noem ik een klassefiets!
http://koersklak.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;