Alles over cyclos en toertochten. In samenwerking met (en gemodereerd door) CycloWorld.cc

Accomodatie Marmotte

concorde
Forum-lid
Berichten: 357
Lid geworden op: 01 nov 2004 09:55

concorde 20 mar 2006 20:10

Zal wel een vraag zijn die vast al ergens is gesteld, maar ik kan er niets over vinden. Ik ga met 2 vrienden de Marmotte fietsen. Vertrek de donderdag ervoor (weinig dagen over helaas) t/m de zondag na de Marmotte. De appartementen die ik kan vinden zitten vol.
Graag goede tips voor appartementen of een camping (en waar ik deze op het net kan vinden. Ook slechte ervaringen graag. 

gerardo
Forum-lid
Berichten: 755
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:07
Locatie: Zuid-Holland
Contact

gerardo 20 mar 2006 21:09

Inderdaad. Zie Alpe d'Huez.
Hierbij nogmaals enkele sites waar je het e.e.a. kan vinden.
Veel succes.
Ik adviseer je om naar Venosc te gaan. Dit ligt ongeveer 12 km van de Alp en 6 km van de Col du Lauterette.
Wij hebben daar op de camping Champ du Moulin gezeten. Super. Keuze uit huisjes, caravans en een mogelijkheid om een tent te plaatsen. Tevens mooi douche gelegenheid. Zie:   color=#c80303http://www.champ-du-moulin.com/
Er is iedere morgen vers brood te verkrijgen in de kleine campingwinkel in het fietshotel Van Leon en Monique. Een Nederlands echtpaar dat er alles aan doet om wielrenners het naar de zin te maken. Daar kan je het diner gebruiken! color=#c80303http://www.hotel-au-bon-accueil.com/zomer/hotel_nl.html
Venosc zelf is een oud typisch alpendorpje! Ook de moeite waard. En je zit dicht bij een kabelstation dat naat Les Deux Alps gaat. Kortom alles voor een fijne fietsvakantie!
Gerardo

coen
Forum-lid
Berichten: 118
Lid geworden op: 17 mar 2005 21:18

coen 21 mar 2006 21:36

Ik ga ook met drie mensen, vanmorgen via alpedhuez.com nog een offerte gehad voor een verblijf bij de finish (boven dus). Nog geen reden tot paniek!!
Wilier Mortirolo
Endorfin Speed II SL
Cadex CFM-3

concorde
Forum-lid
Berichten: 357
Lid geworden op: 01 nov 2004 09:55

concorde 22 mar 2006 21:28

Quoten: Origineel geplaatst door Coen op 21 Maart 2006

Ik ga ook met drie mensen, vanmorgen via alpedhuez.com nog een offerte gehad voor een verblijf bij de finish (boven dus). Nog geen reden tot paniek!!

waarschijnlijk voor één hele week neem ik aan. Voor een paar dagen kon ik tot nu toe niets vinden

_pfw_
Forum-lid
Berichten: 1164
Lid geworden op: 01 aug 2004 16:18

_pfw_ 22 mar 2006 21:51

Quoten: Origineel geplaatst door Concorde op 22 Maart 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Coen op 21 Maart 2006

Ik ga ook met drie mensen, vanmorgen via alpedhuez.com nog een offerte gehad voor een verblijf bij de finish (boven dus). Nog geen reden tot paniek!!

waarschijnlijk voor één hele week neem ik aan. Voor een paar dagen kon ik tot nu toe niets vinden

Wij zijn er vorig jaar ook een paar dagen geweest. Was geen enkel probleem, ik kreeg ook de indruk dat er behoorlijk wat overcapaciteit is in Alpe d'Huez tijdens LM (stond veel leeg).

concorde
Forum-lid
Berichten: 357
Lid geworden op: 01 nov 2004 09:55

concorde 26 mar 2006 18:48

Is geregeld! Heb een studio op de Alpe voor 3 dagen. Bedankt voor de tips!

Plaats reactie