Goede morgen, ik heb dt swiss r 1.1 velgen met 240s naven !
Nou dat is lekker, ik na Sharkmans verhaal over die velgen eens kijkenom mijzelf gerust te stellen omdat ik er al lekker op gereden had vorig jaar, zonder centje pijnof slagen. Wat blijkt, in alleen de achtervelg zit op 4 plaatsen aan weerskanten bij de spaak een heel klein schuurtje inderdaad. Balen dus... Dacht eerst nog, ik veeg het weg...Maar dat ging niet.. en bedankt voor de waarschuwing.
Mijn vraag is nu, wat is nou een geschikte, liefst hoge velg ( vind ik mooier) waarmee ik een voldoende stijf en vooral licht setje kan laten spaken met mijn 240 s naven ? Velg dus rond de 400-425 gr.En evt welke spaken de voorkeur verdienen.Prijs per velg max 75 euro ( of iets meer als het beduidend beter is)
32 hole, voor geschikt voor radiaal.
Ik heb bijv. de ambrosio excellight S.S.C. gezien, niet heel hoor, maar wel mooi.
De mavic open Pro's ken ik ook, maar vind ik niet echt mooi. Ik bedoel daar kan ik altijd nog mee uit de voeten..
Ik hoor graag van jullie
nieuwe velgen gezocht !
Met mijn 88 kg weliswaar dalend, moet het wel stevig genoeg zijn.
Zeg dat het wiel 90 kg moet kunnen hebben !
en deze :
http://www.ambrosiospa.com/provajpg/pag108.htm
Zeg dat het wiel 90 kg moet kunnen hebben !
en deze :
http://www.ambrosiospa.com/provajpg/pag108.htm
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door Scepticus op 18 Maart 2006
AM Classic CR 420?
Wel mooi en redelijk sterk maar slechts in 18 en 24 gaten verkrijgbaar.
AM Classic CR 420?
Wel mooi en redelijk sterk maar slechts in 18 en 24 gaten verkrijgbaar.
-
- Forum-lid
Mja maar ik vermoed dat zijn 240s naven 32 gaats zijn...
-
- Forum-lid
De Ambrosio velgen zijn zeer betrouwbaar, ik heb er een half jaar veel plezier van gehad, maar nu heb ik de DT-Swiss RR1.1velgen besteld. Ik heb mijn Ambrosios vervangen omdat ze goed geplooid waren van in een valpartij te zitten. Ik heb enkel voor de DT-Swiss velgen gekozen omdat ik dan een volledig DT-Swiss wiel heb, maar de Ambrosio's kun je met een zeer gerust hart aanschaffen!
Excuse me while I kiss the sky