Luik-Bastenaken-Luik 2006
-
- Forum-lid
Mss rijd ik hem ook, de 240km of niks, 't is namelijk LBL en niets anders. Zal ook wel ca 8 uur netto worden, maar racen is niet direct de hoogste prioriteit bij dit soort tochten.
Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 22 Maart 2006
Mss rijd ik hem ook, de 240km of niks, 't is namelijk LBL en niets anders. Zal ook wel ca 8 uur netto worden, maar racen is niet direct de hoogste prioriteit bij dit soort tochten.
is dat letterlijk te nemen? Kunde ge dieje dag alleen deelnemen aan de240km? Of zijn er ook kortere ritten?
is dat letterlijk te nemen? Kunde ge dieje dag alleen deelnemen aan de240km? Of zijn er ook kortere ritten?
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door delirium op 22 Maart 2006
Nee, niet letterlijk te nemen, gewoon wat ik ervan vind.
Nee, niet letterlijk te nemen, gewoon wat ik ervan vind.
-
- Forum-lid HC
Quote: Origineel geplaatst door SpEric op 21 Maart 2006
Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 20 Maart 2006Helaas na de deceptie van vorig jaar waar ik nog niet overheen ben zal ik dit jaar wel niet gaan. wie weet volgend jaar want ik moet hem wel eens gefietst hebben.WAT is er gebeurd ?
Is vast nog wel te vinden op dit forum houdt het eerst maar even op autopech.
Oja zoals een bekende van mij zei: Als je niet de volle 240 km doet kom je niet in bastenaken en mag je niet zeggen dat je luik bastenaken luik hebt gefietst.
Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 20 Maart 2006Helaas na de deceptie van vorig jaar waar ik nog niet overheen ben zal ik dit jaar wel niet gaan. wie weet volgend jaar want ik moet hem wel eens gefietst hebben.WAT is er gebeurd ?
Is vast nog wel te vinden op dit forum houdt het eerst maar even op autopech.
Oja zoals een bekende van mij zei: Als je niet de volle 240 km doet kom je niet in bastenaken en mag je niet zeggen dat je luik bastenaken luik hebt gefietst.
-
- Forum-lid
Een vriend van mij had de 170 km gedaan vorig jaar, volgens mij heeft heeft hij wel degelijk L-B-L gereden, alleen bij ons in de groep staat dat voor Luik - Buitenwijk luik - Luik, dat vind die altijd fijn als we hem aan herinneren!
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 23 Maart 2006
Eigenlijk vind ik dattie daarmee gelijk heeft, dat geld ook voor de AGR enz, enz. Maar voor de thuisblijvers en voor de sterke verhalen zeg ik ook altijd dat ik die gereden heb.
Eigenlijk vind ik dattie daarmee gelijk heeft, dat geld ook voor de AGR enz, enz. Maar voor de thuisblijvers en voor de sterke verhalen zeg ik ook altijd dat ik die gereden heb.
kiekeboe