Bikexperto MACH1 Magnesium wielen
Heb er een setje trainingswielen besteld: Cxp33-Ultegra, 36 spaaks. Kaarsrecht en ook niet krom te krijgen. Ik had ze na een dag (maar dat kwam omdat iemand ze voor me mee kon nemen uit Assen)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Hallo
Ook ik heb een setje wielen laten maken bij Bikeperto, door Zoran deze maakt ook de wielen voor de Skil Moserploeg. Ik heb mavic CXP 33 + Ultegra naven 36 gaats en D T spaken , heb er nu 1200 km mee gereden en het zijn hele strakke wielen.
Een aanrader dus , en hij is niet duur.
@korb:
Ik ook: cxp 33 met dt swiss. Na betaling via internetbankieren binnen 3 dagen thuis bezorgd in stevige doos. Snelspanners apart verpakt, keurig een bon erbij.
Ik waardeer het als iemand zich aan zijn afspraak houdt, en ben er dus erg te spreken over.
Ik heb geen ervaring met de door jou gewenste wielen, en kan dus alleen mijn ervaring geven over bike-experto
Ik ook: cxp 33 met dt swiss. Na betaling via internetbankieren binnen 3 dagen thuis bezorgd in stevige doos. Snelspanners apart verpakt, keurig een bon erbij.
Ik waardeer het als iemand zich aan zijn afspraak houdt, en ben er dus erg te spreken over.
Ik heb geen ervaring met de door jou gewenste wielen, en kan dus alleen mijn ervaring geven over bike-experto
Fietsgroeten,<br>
<br>
Martin, Heerhugowaard
<br>
Martin, Heerhugowaard
-
- Forum-lid
Hmm, magnesium wielen, past denk ik ook heel goed bij mijn magnesium frame......
Hoeveel betaal je voor zo'n setje?
Hoeveel betaal je voor zo'n setje?
Etymologisch is het woord fiets niet te verklaren.
Quoten: Origineel geplaatst door Fietslicht op 16 Maart 2006
Hmm, magnesium wielen, past denk ik ook heel goed bij mijn magnesium frame......Hoeveel betaal je voor zo'n setje?
Voor een set met Magnesium velgen + bv. Miche Primato Syntesi naven en DT double butted spaken betaal je 332 Euro. De Miche Primato naven schijnen erg goed te zijn en een stuk goedkoper dan Shim. bv.
Maar je kunt zelf ook een set samenstellen natuurlijk.
Bedankt trouwens voor de reacties, klinkt erg positief!
Hmm, magnesium wielen, past denk ik ook heel goed bij mijn magnesium frame......Hoeveel betaal je voor zo'n setje?
Voor een set met Magnesium velgen + bv. Miche Primato Syntesi naven en DT double butted spaken betaal je 332 Euro. De Miche Primato naven schijnen erg goed te zijn en een stuk goedkoper dan Shim. bv.
Maar je kunt zelf ook een set samenstellen natuurlijk.
Bedankt trouwens voor de reacties, klinkt erg positief!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 16 Maart 2006
Ik schat Miche Primato naven echt niet beter in dan Shimano Ultegra of Dura Ace. Primato is het goedkopere spul van Miche, Supertype is het betere spul.
OK, maar weet je ook wat van de velgen zelf? Is dat wat?
Ik schat Miche Primato naven echt niet beter in dan Shimano Ultegra of Dura Ace. Primato is het goedkopere spul van Miche, Supertype is het betere spul.
OK, maar weet je ook wat van de velgen zelf? Is dat wat?
Etymologisch is het woord fiets niet te verklaren.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 16 Maart 2006
De Primato naven hebben industielagers en de Shimona naven hebben hebben kogellagers.
Ik vind de miche naven erg lijken op de xtreme free jack naven die rose versand in hun assortiment heeft.
http://www.rose.nl/rose_main.cfm?KAT_ID ... =0&CID=175
http://www.miche.it/home.html
De Primato naven hebben industielagers en de Shimona naven hebben hebben kogellagers.
Ik vind de miche naven erg lijken op de xtreme free jack naven die rose versand in hun assortiment heeft.
http://www.rose.nl/rose_main.cfm?KAT_ID ... =0&CID=175
http://www.miche.it/home.html
Als ie gaar is kom ik terug
kheb bij Zoran een setje Mach1 Magnesiums besteld; afgemaakt met DT Swiss 240s naven en DT competition spaken (2x32)...heb ze nog niet, dus nog geen ervaring met de velgen...heb wel vertrouwen in de beste man. Heb hem live aan het werk gezien...ziet er professioneel uit