Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

probikeshop??

w0uter
Forum-lid

w0uter 15 nov 2009 12:07

Net wat dingetjes besteld bij Probikeshop. Het bleek dat de bestelling niet door was gekomen, maar de betaling wel. Binnen 5 minuten had ik mail, of ik de bestelling nog een keer kon doorgeven.

Een van de bestelde items bleek niet op voorraad. Zeer snelle reactie, om te vragen of het goed was als het een paar dagen langer duurde. Toen bleek dat het stuur dat ik wilde niet meer leverbaar was, werd ik zeer snel gemaild met de vraag of ik al het geld terug wilde, of dat ik de rest van de bestelling nog door liet gaan. Dezelfde avond stond het geld van het stuur weer op mijn rekening, en twee dagen later had ik de andere spullen in huis.

Ik mag zeggen dat ik zeer positief verrast was door de snelle reacties en de perfecte service! Wat mij betreft een topzaak!

lvp
Forum-lid

lvp 06 mar 2010 17:21

Gisteren mijn nieuwe racer opgehaald bij probikeshop (opera SL). Prima geregeld allemaal, veel gemaild en vaak ook snel antwoord. Betrouwbare shop en zeer scherpe prijzen. Als je weet wat je wilt kun je hier prima terecht. Bespaart je zo 10-20% op andere internet winkels.

mm
Forum-lid

mm 06 mar 2010 23:40

Ik heb ook wat parts gekocht/afgehaald goede service/prijs mooie bike`s en parts!
Weet wat hij doet!

bobbe1
Forum-lid

bobbe1 14 apr 2010 21:50

Gister shirtje/sokken besteld, vandaag in huis.
Prima afhandeling (had nog even gebeld over de maat).
Voor Cervelo de scherpste prijs on line die ik kon vinden. Top.

jaapieo
Forum-lid

jaapieo 19 jun 2010 09:44

Ik heb prima ervaringen met probikeshop, goede produkten tegen zeer goede prijs en super snelle levering, TOP!
Kan me dan ook niet vinden in de bovenstaande post...
mijn Flickr

roro27
Forum-lid

roro27 19 jun 2010 13:02

TS heeft post verwijdert; dus deze is ook zinloos..
Een dag niet gefietst is als een dag niet gelachen.
Maar ik kan het niet bij het juiste eind hebben.
Blog Cyclingro

madhill
Forum-lid

madhill 19 jun 2010 13:39

Sharkman schreef: Laat je het bovenstaande na en hoop je via een omweg toch garantie te verkrijgen (Ik weet dat de officiele dealer van Easton ook op dit forum zit en die zal echt niet blij zijn met deze discussie) dan kan dit eventuele breuk (bij easton is dit risico te verwaarlozen) wel degelijk tot problemen voor jou en de koper leiden.

Komt toch nogal eens voor bij Easton lees ik hier geregeld op het forum
Pinarello FP6, Campa SR titanium, Shamal Ultra

jsparie
Forum-lid

jsparie 19 jun 2010 19:08

stedeb schreef:
Ik heb het laatste jaar voor ruim 1500 spullen bij hem gekocht. Laatst ben ik langs geweest om de body te vervangen. Het vervangen van een body ging gepaard met een hamer en de sluitring van een bij probikeshop nieuw gekochte cassette is er schuin opgedraaid waardoor er bramen aan de nieuwe body zitten. Deze geweldige montage is in zijn geheel uitgevoerd door probikeshop. Uiteraard kan dit gebeuren maar ben dan man genoeg om je klant tegemoet te komen

Tsja als je een wiel hebt met industrielagers dan kan er idd een hamer aan te pas komen. Je trekt die dingen er nu eenmaal niet zomaar uit. Gelukkig ook maar.

Een braam op de waarschijnlijk aluminum body? Daar wordt ie echt niet minder van en gaat bij een aluminium body toch wel gebeuren. Om dan maar direct een nieuwe body te eisen lijkt me ook wel wat ver gaan.

sharkman113
Forum-lid HC

sharkman113 19 jun 2010 21:37

Als je de sluitring er schuin opdraait is de body echt wel verrot daar valt weinig meer aan te doen. Maar ik denk inderdaad dat beide personen maar eens moeten gaan praten en kijken of ze eruit kunnen komen dit leidt gewoon nergens toe.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 19 jun 2010 22:28

Madhill schreef:
Sharkman schreef: Laat je het bovenstaande na en hoop je via een omweg toch garantie te verkrijgen (Ik weet dat de officiele dealer van Easton ook op dit forum zit en die zal echt niet blij zijn met deze discussie) dan kan dit eventuele breuk (bij easton is dit risico te verwaarlozen) wel degelijk tot problemen voor jou en de koper leiden.

Komt toch nogal eens voor bij Easton lees ik hier geregeld op het forum

Tja, maar in 2007 was dat iets anders ;)
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

maurice
Forum-lid

Gebruikersavatar maurice 19 jun 2010 22:36

Sharkman 1 schreef:Als je de sluitring er schuin opdraait is de body echt wel verrot daar valt weinig meer aan te doen. Maar ik denk inderdaad dat beide personen maar eens moeten gaan praten en kijken of ze eruit kunnen komen dit leidt gewoon nergens toe.

Eens!!

Meneer moet er gewoon mee terug gaan naar de shop en het face to face bespreken/uitpraten ipv forums (of verkoopsites) te gebruiken om z'n ongenoegen te uiten.
Ik begrijp de frustratie, boosheid, woede, maar om het op deze manier te uiten is not done!
Niets is wat het lijkt..

stedeb
Forum-lid

stedeb 20 jun 2010 18:46

Ik heb mijn eerdere berichten verwijderd.
Ik ben het eens met de stelling dat het niet nodig is om dit forum daar voor te gebruiken.

Plaats reactie