Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Sticker naam/bloedgroep

sparko
Forum-lid

sparko 22 sep 2006 10:06

Quoten: Origineel geplaatst door Schapje op 19 September 2006

Als gezonde sporter ben je uiteraard bloeddonor dus je neemt gewoon je kaartje van de bloedbank mee. Simpel toch?

ik ben idd bloeddonor, maar die kaart neem ik niet mee hor, ik heb m'n telefoon wel bij me als ik alleen ga trainen, daarin kunnen ze vast wel een telefoonnummer vinden als ze het thuisfront moeten bellen, en als ik train in de groep weet er altijd wel iemand wie ik ben. En die bloedgroep, dat vinden ze in het ziekenhuis wel uit.

max8450
Forum-lid

max8450 08 okt 2006 23:56

Ik heb een bloedgroepkaart van het labo waar m'n bloedgroep bepaald werd.
Dit heeft dezelfde afmeting als een bankkaart en een Belgische ID-kaart.
Dus je hebt geld, ID en bloedgroepkaart en 't weegt niks en 't neemt geen plaats in.

ilko
Forum-lid

ilko 09 okt 2006 16:53

Quoten: Origineel geplaatst door Schapje op 19 September 2006

Als gezonde sporter ben je uiteraard bloeddonor dus je neemt gewoon je kaartje van de bloedbank mee. Simpel toch?

Mijn vriendin is arts en raadt het mensen die veel sporten (en zeker als ze nu en dan tot het gaatje gaan) af om bloed te doneren. Om het simpele feit dat je lichaam die rode bloedcellen hard nodig heeft. Doneren bevordert je herstel ook niet...

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 09 okt 2006 20:10

Mijn vriendin toevallig ook arts  en die zegt dat 't onzin is. Misschien vlak voor een topprestatie, ja. Maar je lichaam maakt die extra bloedlichaampjes zo weer aan. Binnen 8 dagen meen ik.
Ik blijf in ieder geval bloed geven en proud to do so

Plaats reactie