Kuota
-
- Forum-lid
- Berichten: 3324
- Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33
Quote: Origineel geplaatst door fdegrove op 19 Oktober 2006
Hoi,Nu ja, wie hem per se hebben wil zal nu wat harder moeten zoeken. 't Is aangepast. Ik had geen idee dat dat deel van het gebruikersprofiel ook voor iedereen zichtbaar was....In alle geval staat ie er nog steeds en zo gepimpt is ie nu ook weer niet. Maar al bij hou ik toch liever hier ja.Thanks anyway,
Graag gedaan. En ja, ben er zelf ook niet echt blij mee dat de adresgegevens een optie zijn in je openbare profiel, veel mensen vullen dat toch zonder na te denken in...
Voor zover deze off-topic interruptie, ga vooral verder met de K-discussie
Hoi,Nu ja, wie hem per se hebben wil zal nu wat harder moeten zoeken. 't Is aangepast. Ik had geen idee dat dat deel van het gebruikersprofiel ook voor iedereen zichtbaar was....In alle geval staat ie er nog steeds en zo gepimpt is ie nu ook weer niet. Maar al bij hou ik toch liever hier ja.Thanks anyway,
Graag gedaan. En ja, ben er zelf ook niet echt blij mee dat de adresgegevens een optie zijn in je openbare profiel, veel mensen vullen dat toch zonder na te denken in...
Voor zover deze off-topic interruptie, ga vooral verder met de K-discussie
Casran,
Nog nooit op een Kredo gereden ? Houden zo. Koers zelf met een alu Coppi die tot op heden perfect voldeed. Schafte mij echter vorig jaar een Kredo aan met als gevolg dat mijn Coppi als een slappe vod aanvoelt. Mijn Kredo is mij echter te lief om tijdens de koersjes die ik puur voor het plezier rijd te vernielen. Gevolg is dat ik tijdens de eerste ronden constant het gevoel heb dat ik lek sta of dat mijn frame doormidden gaat breken. Zal allicht dus toch van mijn hart een steen moeten maken en met mijn Kredo gaan koersen. Waar ik dus een beetje voor vrees is dat wanneer je eens op een Kredo bent gestapt je andere prachtige karretjes nooit meer gaan voldoen en rijp zijn voor de schroot.
Nog nooit op een Kredo gereden ? Houden zo. Koers zelf met een alu Coppi die tot op heden perfect voldeed. Schafte mij echter vorig jaar een Kredo aan met als gevolg dat mijn Coppi als een slappe vod aanvoelt. Mijn Kredo is mij echter te lief om tijdens de koersjes die ik puur voor het plezier rijd te vernielen. Gevolg is dat ik tijdens de eerste ronden constant het gevoel heb dat ik lek sta of dat mijn frame doormidden gaat breken. Zal allicht dus toch van mijn hart een steen moeten maken en met mijn Kredo gaan koersen. Waar ik dus een beetje voor vrees is dat wanneer je eens op een Kredo bent gestapt je andere prachtige karretjes nooit meer gaan voldoen en rijp zijn voor de schroot.
Thx Kredo, dit bevestigt enkel wat iedereen over dat frame zegt!
ndertussen zijn we heel dicht bij de IronMan in Hawaii. Benieuwd hoe Normann het zal doen op zijn one-piece-made Kalibur:
De volledige fiets is voorzien van keramische lagers!
ndertussen zijn we heel dicht bij de IronMan in Hawaii. Benieuwd hoe Normann het zal doen op zijn one-piece-made Kalibur:
De volledige fiets is voorzien van keramische lagers!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
misschien een stomme vraag
ik rijd nu nog op een KSANO met vikingstuur afgemonteerd met campa chorus rond
alleen de crank is nu van carbon en heb er maar meteen keramische lagers in de wielen gedaan. dus een beetje gepimpt
ben van plan om het spul in te ruilen voor een....
ja nu komt het
wordt het de KOM, KHAN, of KREDO
in iedergeval met campa chorus...
wat zijn eigenlijk de verschillen in rij eigenschappen..de prijzen liggen ongeveer gelijk
dus help....
ik rijd nu nog op een KSANO met vikingstuur afgemonteerd met campa chorus rond
alleen de crank is nu van carbon en heb er maar meteen keramische lagers in de wielen gedaan. dus een beetje gepimpt
ben van plan om het spul in te ruilen voor een....
ja nu komt het
wordt het de KOM, KHAN, of KREDO
in iedergeval met campa chorus...
wat zijn eigenlijk de verschillen in rij eigenschappen..de prijzen liggen ongeveer gelijk
dus help....
Hey deklaas,
Ik heb nog consumenten die twijfelen tussen die 3 modellen. Miischien best een kijken naar wat je wil gaan doen met je nieuwe Kuota. De Khan zal je wellicht het meeste rijcomfort geven, en toch een strakke sturing. Met die Kredo zal je ongetwijfeld de sterkste Kuota in huis halen: als ik de vele Kredo-rijders mag geloven (en onze testen bevestigen dit) zal dit frame geen kik geven, hoeveel watt je ook door de trappers stuurt. De Kredo is de echte racers, met een pure aggresieve racegeometrie. Met de KOM zal je een vinnig licht fietsje in huis halen, waar je resoluut voor een heel laag gewicht gaat, wat hem een uitstekende klimfiets maakt, zonder dat er aan stijfheid ingeboet wordt. Moeilijke keuze... ik zou ze graag allerdrie hebben.
Grtz,
PieterKuota Benelux
Ik heb nog consumenten die twijfelen tussen die 3 modellen. Miischien best een kijken naar wat je wil gaan doen met je nieuwe Kuota. De Khan zal je wellicht het meeste rijcomfort geven, en toch een strakke sturing. Met die Kredo zal je ongetwijfeld de sterkste Kuota in huis halen: als ik de vele Kredo-rijders mag geloven (en onze testen bevestigen dit) zal dit frame geen kik geven, hoeveel watt je ook door de trappers stuurt. De Kredo is de echte racers, met een pure aggresieve racegeometrie. Met de KOM zal je een vinnig licht fietsje in huis halen, waar je resoluut voor een heel laag gewicht gaat, wat hem een uitstekende klimfiets maakt, zonder dat er aan stijfheid ingeboet wordt. Moeilijke keuze... ik zou ze graag allerdrie hebben.
Grtz,
PieterKuota Benelux
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quoten: Origineel geplaatst door deklaas op 19 Oktober 2006
misschien een stomme vraagik rijd nu nog op een KSANO met vikingstuur afgemonteerd met campa chorus rondalleen de crank is nu van carbon en heb er maar meteen keramische lagers in de wielen gedaan. dus een beetje gepimptben van plan om het spul in te ruilen voor een....ja nu komt het wordt het de KOM, KHAN, of KREDOin iedergeval met campa chorus... wat zijn eigenlijk de verschillen in rij eigenschappen..de prijzen liggen ongeveer gelijkdus help....
Hoi,
Als ik het voor het zeggen had zou ik een paar betere wielen kopen i.p.v. een nieuw kader. En een eleganter zadeltasje en ook nog een lichter, sportiever zadel.....Als je dan toch bezig bent. Die Arione is echt niet aan mij besteed maar iedereen zijn lichaamsbouw is uiteraard anders.
Je staat er van versteld wat een verschil een paar betere wielen met goede topbanden/tubes wel niet kunnen maken. Uiteraard kan je beide combineren, en nieuw kader en nieuwe wielen. Ik hou niemand tegen.
Voor de rest ben ik het eens met Casran hoewel ik de Khan niet als meer of minder comfortabel beschouw als b.v. de Kredo. De geometrie van de Khan is iets wat meer het midden houdt tussen een race en TT geometrie. Ik had liever een tikje meer setback voor de Khan maar ik ben dan ook meer puncher dan rouleur. Beide frames zijn volgens mij nagenoeg even stijf en vragen een stevig stel beentjes. Niet aan de zondagtoerist besteed, dan koop je beter euh....een Coppi misschien?
Wat ik maar bedoel is dat hoe beter je bent getraind hoe meer je uit je Kuota kan halen, het zijn raketjes maar je moet ze wel zelf lanceren, he.
@Kredo: LOL.....Je kan al direct reklameteksten voor Kuota gaan schrijven. Ik lag plat van 't lachen.
Ciao,
misschien een stomme vraagik rijd nu nog op een KSANO met vikingstuur afgemonteerd met campa chorus rondalleen de crank is nu van carbon en heb er maar meteen keramische lagers in de wielen gedaan. dus een beetje gepimptben van plan om het spul in te ruilen voor een....ja nu komt het wordt het de KOM, KHAN, of KREDOin iedergeval met campa chorus... wat zijn eigenlijk de verschillen in rij eigenschappen..de prijzen liggen ongeveer gelijkdus help....
Hoi,
Als ik het voor het zeggen had zou ik een paar betere wielen kopen i.p.v. een nieuw kader. En een eleganter zadeltasje en ook nog een lichter, sportiever zadel.....Als je dan toch bezig bent. Die Arione is echt niet aan mij besteed maar iedereen zijn lichaamsbouw is uiteraard anders.
Je staat er van versteld wat een verschil een paar betere wielen met goede topbanden/tubes wel niet kunnen maken. Uiteraard kan je beide combineren, en nieuw kader en nieuwe wielen. Ik hou niemand tegen.
Voor de rest ben ik het eens met Casran hoewel ik de Khan niet als meer of minder comfortabel beschouw als b.v. de Kredo. De geometrie van de Khan is iets wat meer het midden houdt tussen een race en TT geometrie. Ik had liever een tikje meer setback voor de Khan maar ik ben dan ook meer puncher dan rouleur. Beide frames zijn volgens mij nagenoeg even stijf en vragen een stevig stel beentjes. Niet aan de zondagtoerist besteed, dan koop je beter euh....een Coppi misschien?
Wat ik maar bedoel is dat hoe beter je bent getraind hoe meer je uit je Kuota kan halen, het zijn raketjes maar je moet ze wel zelf lanceren, he.
@Kredo: LOL.....Je kan al direct reklameteksten voor Kuota gaan schrijven. Ik lag plat van 't lachen.
Ciao,
Snobisme is een dure hobby...
fdegrove heeft, weer maar eens gelijk. Als ik met mijn Coppi tegen 25 à 30 per uur op een goedlopende vlakke weg rij loopt hij nog steeds fantastisch. Het is pas in meer extreme omstandigheden zoals scherp insturen en optrekken tijdens wedstrijden, een col op- of afrijden dat de kwaliteiten van mijn Kredo naar boven komen. Hoe sterker de beentjes en hoe groter de durf, vooral in afdalingen, hoe groter dus het plezier. Wat het comfort betreft dit is volgens mij een zeer individueel gegeven. Heb met de Kredo de Marmotte en meerdere vrij extreme tochten van ca. 200 km. gereden en heb mij er steeds comfortabel op gevoeld. Het is maar wat je zelf kan verdragen of plezierig vindt. Zo rij ik bvb. in het veld al sedert ca. 10 jaar met een carbon Giant zonder voorvering en blijf dit ondanks diverse experimenten plezieriger vinden dan al het geveerde spul.
Samengevat : volgens mij zullen de Khan, KOM en Kredo elk hun specifieke voordeeltjes hebben maar gaat het om 3 topracers waarbij ik gewoon mijn gevoel zo volgen d.w.z. kies diegene die het meeste emoties met je los maakt. Zo ben ik trouwens ook getrouwd geraakt.
Wat mijn aspiraties betreft om voor Kutoa reclame te gaan schrijven... als het schandalig goed betaalt kan ik nog wel wat straffere dingen uit mijn toestenbord toveren.
Samengevat : volgens mij zullen de Khan, KOM en Kredo elk hun specifieke voordeeltjes hebben maar gaat het om 3 topracers waarbij ik gewoon mijn gevoel zo volgen d.w.z. kies diegene die het meeste emoties met je los maakt. Zo ben ik trouwens ook getrouwd geraakt.
Wat mijn aspiraties betreft om voor Kutoa reclame te gaan schrijven... als het schandalig goed betaalt kan ik nog wel wat straffere dingen uit mijn toestenbord toveren.
Quoten: Origineel geplaatst door kredo op 21 Oktober 2006
fdegrove heeft, weer maar eens gelijk. Als ik met mijn Coppi tegen 25 à 30 per uur op een goedlopende vlakke weg rij loopt hij nog steeds fantastisch. Het is pas in meer extreme omstandigheden zoals scherp insturen en optrekken tijdens wedstrijden, een col op- of afrijden dat de kwaliteiten van mijn Kredo naar boven komen. Hoe sterker de beentjes en hoe groter de durf, vooral in afdalingen, hoe groter dus het plezier. Wat het comfort betreft dit is volgens mij een zeer individueel gegeven. Heb met de Kredo de Marmotte en meerdere vrij extreme tochten van ca. 200 km. gereden en heb mij er steeds comfortabel op gevoeld. Het is maar wat je zelf kan verdragen of plezierig vindt. Zo rij ik bvb. in het veld al sedert ca. 10 jaar met een carbon Giant zonder voorvering en blijf dit ondanks diverse experimenten plezieriger vinden dan al het geveerde spul.
Samengevat : volgens mij zullen de Khan, KOM en Kredo elk hun specifieke voordeeltjes hebben maar gaat het om 3 topracers waarbij ik gewoon mijn gevoel zo volgen d.w.z. kies diegene die het meeste emoties met je los maakt. Zo ben ik trouwens ook getrouwd geraakt.
Wat mijn aspiraties betreft om voor Kutoa reclame te gaan schrijven... als het schandalig goed betaalt kan ik nog wel wat straffere dingen uit mijn toestenbord toveren.
Precies allemaal goede commentaar over de Kredo. Ben echt tevreden dat ik Kredo bestelt hebt, ik zit echt vol ongeduld te wachten.
Hebben er nog mensen problemen met de website www.kuota.be, ik kan de link components en gallery niet openen.
fdegrove heeft, weer maar eens gelijk. Als ik met mijn Coppi tegen 25 à 30 per uur op een goedlopende vlakke weg rij loopt hij nog steeds fantastisch. Het is pas in meer extreme omstandigheden zoals scherp insturen en optrekken tijdens wedstrijden, een col op- of afrijden dat de kwaliteiten van mijn Kredo naar boven komen. Hoe sterker de beentjes en hoe groter de durf, vooral in afdalingen, hoe groter dus het plezier. Wat het comfort betreft dit is volgens mij een zeer individueel gegeven. Heb met de Kredo de Marmotte en meerdere vrij extreme tochten van ca. 200 km. gereden en heb mij er steeds comfortabel op gevoeld. Het is maar wat je zelf kan verdragen of plezierig vindt. Zo rij ik bvb. in het veld al sedert ca. 10 jaar met een carbon Giant zonder voorvering en blijf dit ondanks diverse experimenten plezieriger vinden dan al het geveerde spul.
Samengevat : volgens mij zullen de Khan, KOM en Kredo elk hun specifieke voordeeltjes hebben maar gaat het om 3 topracers waarbij ik gewoon mijn gevoel zo volgen d.w.z. kies diegene die het meeste emoties met je los maakt. Zo ben ik trouwens ook getrouwd geraakt.
Wat mijn aspiraties betreft om voor Kutoa reclame te gaan schrijven... als het schandalig goed betaalt kan ik nog wel wat straffere dingen uit mijn toestenbord toveren.
Precies allemaal goede commentaar over de Kredo. Ben echt tevreden dat ik Kredo bestelt hebt, ik zit echt vol ongeduld te wachten.
Hebben er nog mensen problemen met de website www.kuota.be, ik kan de link components en gallery niet openen.
Hoi,
"Hebben er nog mensen problemen met de website color=#c80303www.kuota.be, ik kan de link components en gallery niet openen. "
De site is een tijdje offline geweest en blijkbaar zijn nog niet alle paginas bijgewerkt. Drukte met de shows in de Benelux en Duitsland, vermoedelijk.
Voor de Ironman fans:
http://www.ironmanlive.com/
Normann Stadler leidt op de Kalibur gevolgd door Lieto, dan Faris en een Belg als vierde....Indrukwekkend.
Ciao,
"Hebben er nog mensen problemen met de website color=#c80303www.kuota.be, ik kan de link components en gallery niet openen. "
De site is een tijdje offline geweest en blijkbaar zijn nog niet alle paginas bijgewerkt. Drukte met de shows in de Benelux en Duitsland, vermoedelijk.
Voor de Ironman fans:
http://www.ironmanlive.com/
Normann Stadler leidt op de Kalibur gevolgd door Lieto, dan Faris en een Belg als vierde....Indrukwekkend.
Ciao,
Snobisme is een dure hobby...
hier een foto van standler.. hij heeft een bijzonder handige manier voor de bidon... een manier om in de aero houding te blijven zitten
http://www.ironmanlive.com/events/ironm ... bd4e6b.jpg
http://www.ironmanlive.com/events/ironm ... bd4e6b.jpg
- spinningfreak
- Forum-lid
- Berichten: 171
- Lid geworden op: 10 apr 2006 00:23
Quoten: Origineel geplaatst door lancev7 op 21 Oktober 2006
hier een foto van standler.. hij heeft een bijzonder handige manier voor de bidon... een manier om in de aero houding te blijven zitten
http://www.ironmanlive.com/events/ironm ... bd4e6b.jpg
En zelfs de bidon is aero
hier een foto van standler.. hij heeft een bijzonder handige manier voor de bidon... een manier om in de aero houding te blijven zitten
http://www.ironmanlive.com/events/ironm ... bd4e6b.jpg
En zelfs de bidon is aero