Kuota
Quoten: Origineel geplaatst door youri op 17 Maart 2007
Ik denk toch dat het een Poolse ploeg was, kan ook verkeerd zijn, ik vind de link niet meer terug, maar dit is een foto van het team
Van poolse jongens heb ik geen verstand, gelukkig. Maar aan het nummerboord van de auto te zien heb ik eerder het idee dat het om een italiaanse ploeg gaat. Kan natuurlijk ook zijn dat de auto "geleend" is.
Ik denk toch dat het een Poolse ploeg was, kan ook verkeerd zijn, ik vind de link niet meer terug, maar dit is een foto van het team
Van poolse jongens heb ik geen verstand, gelukkig. Maar aan het nummerboord van de auto te zien heb ik eerder het idee dat het om een italiaanse ploeg gaat. Kan natuurlijk ook zijn dat de auto "geleend" is.
No pain no gain, no guts no glory!
Jihaaaaaaa!!!!!! IK HEB HEM!!!
Mijn Kebel is eindelijk in mijn bezit!!!! Hij is niet mooi......... hij, of beter, zij, is schitterend!!! Nog mooier dan ik al dacht!
Komende week hoop ik mijn digitale camera te hebben zodat ik foto's kan posten. Mijn geduld is beloond, jullie geduld zal ook beloond worden.
Mijn Kebel is eindelijk in mijn bezit!!!! Hij is niet mooi......... hij, of beter, zij, is schitterend!!! Nog mooier dan ik al dacht!
Komende week hoop ik mijn digitale camera te hebben zodat ik foto's kan posten. Mijn geduld is beloond, jullie geduld zal ook beloond worden.
Mooi, soloist. Dan maar foto's van mijn fiets in Parijs-Roubaix toestand... De Khan is dan wel niet dé ideale fiets om over de Franse kasseien te dokkeren: gewoon omdat de wielbasis iets te kort is, hij daardoor te aggresief is en er te weinig ruimte is om vuil af te voeren. Maar omdat ik daar toch even ga fietsen, gebruik ik de Khan (hij is er sowieso wel sterk en comfortabel genoeg voor) met aangepast wielenset en tubes.
Stuurlint is Fi'zi:k, en dat geeft op zich al behoorlijk wat comfort:
Wielenset is een laag profiel tubesetje van Ambrosio Nemesis velgen, DT Swiss 240 naven en 32 DT spaken.
Tubekeuze is Dugast Roubaix 27mm. Deze week gelijmd en vandaag ingereden: schitterende grip en ongezien veel comfort op de kasseien. Als test heb ik ook eens enkele tussenstops gedaan op kasseistroken om vanaf nul te vertrekken: met de meeste tubes is dat geen pretje, maar deze waren super.
De tubes zijn uiteraard een pak hoger, en geven niet te veel speling met het kader meer. Ik heb er verschillende mensen over geraadpleegd, en dit zou geen probleem mogen vormen, zeker niet bij droog weer... wat zich vandaag min of meer al bewezen heeft.
Met deze zal ik het dus moeten doen:
Stuurlint is Fi'zi:k, en dat geeft op zich al behoorlijk wat comfort:
Wielenset is een laag profiel tubesetje van Ambrosio Nemesis velgen, DT Swiss 240 naven en 32 DT spaken.
Tubekeuze is Dugast Roubaix 27mm. Deze week gelijmd en vandaag ingereden: schitterende grip en ongezien veel comfort op de kasseien. Als test heb ik ook eens enkele tussenstops gedaan op kasseistroken om vanaf nul te vertrekken: met de meeste tubes is dat geen pretje, maar deze waren super.
De tubes zijn uiteraard een pak hoger, en geven niet te veel speling met het kader meer. Ik heb er verschillende mensen over geraadpleegd, en dit zou geen probleem mogen vormen, zeker niet bij droog weer... wat zich vandaag min of meer al bewezen heeft.
Met deze zal ik het dus moeten doen:
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
CASRAN, welke versie van Parijs - Roubaix rij je? En is het parcours gelijk aan dat van de profs?
Er zit idd niet teveel ruimte bij de achterband en achterrem, maar zoals je al zegt, moet het met droog weer geen probleem zijn. Mooi om een standaardfiets omgebouwd te zien naar een kasseirakker.
Er zit idd niet teveel ruimte bij de achterband en achterrem, maar zoals je al zegt, moet het met droog weer geen probleem zijn. Mooi om een standaardfiets omgebouwd te zien naar een kasseirakker.
Quoten: Origineel geplaatst door sjezer op 18 Maart 2007
CASRAN, welke versie van Parijs - Roubaix rij je? En is het parcours gelijk aan dat van de profs?
Er zit idd niet teveel ruimte bij de achterband en achterrem, maar zoals je al zegt, moet het met droog weer geen probleem zijn. Mooi om een standaardfiets omgebouwd te zien naar een kasseirakker.
Naast de P-R Pro Tour koers heb je de beloftenversie, maar ook daar start ik niet. Op de planning staat volgende week een verkenning van Parijs-Roubaix (voor profs uiteraard) samen met een ex-winnaar van Parijs-Roubaix: hij logeert bij ons op de ploeg en plant een trainingsrit met enkele ploegmaats, in het gezelschap van een meute perslui. We nemen dan uiteraard de stroken uit het traject van de profs... alleen hoop ik dat het weer onze plannen niet dwarsboomt!
Zo'n verkenningstocht vind ik fun. Voor koersen over die wegen pas ik volledig.
CASRAN, welke versie van Parijs - Roubaix rij je? En is het parcours gelijk aan dat van de profs?
Er zit idd niet teveel ruimte bij de achterband en achterrem, maar zoals je al zegt, moet het met droog weer geen probleem zijn. Mooi om een standaardfiets omgebouwd te zien naar een kasseirakker.
Naast de P-R Pro Tour koers heb je de beloftenversie, maar ook daar start ik niet. Op de planning staat volgende week een verkenning van Parijs-Roubaix (voor profs uiteraard) samen met een ex-winnaar van Parijs-Roubaix: hij logeert bij ons op de ploeg en plant een trainingsrit met enkele ploegmaats, in het gezelschap van een meute perslui. We nemen dan uiteraard de stroken uit het traject van de profs... alleen hoop ik dat het weer onze plannen niet dwarsboomt!
Zo'n verkenningstocht vind ik fun. Voor koersen over die wegen pas ik volledig.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Ruimte bij achtervork is wel erg krap.
Bij m'n vorige fiets was de ruimte tussen m'n voorvork en band ook erg klein en daar wilde wel eens een steentje op de band blijven plakken en dan sloeg het voorwiel bijna vast of ging aanlopen.
Moest dan stoppen om het steentje te verwijderen wat klem zat tussen band en vork.
Bij m'n vorige fiets was de ruimte tussen m'n voorvork en band ook erg klein en daar wilde wel eens een steentje op de band blijven plakken en dan sloeg het voorwiel bijna vast of ging aanlopen.
Moest dan stoppen om het steentje te verwijderen wat klem zat tussen band en vork.
Quoten: Origineel geplaatst door sjezer op 18 Maart 2007
Oké, dat is duidelijk. Rij je overigens wel beloftenkoersen of ben je die leeftijd ontgroeid? Ik ken de regels voor beloften zelf niet...
Vooreerst ben ik die leeftijd ontgroeid (je bent belofte tem. het jaar waarin je 22 jaar wordt). En daarnaast zou mijn ploeg me nooit opstellen in zo'n koers: die weten --itt. mijn vorig ploeg waar ik een paar keer zo'n opstellingen geweigerd heb-- dat ik daar als klimmer van 60kg geen potten te breken heb... wel poten. Desalniettemin, zo'n ervaring om Parijs-Roubaix te gaan verkennen met een ex-winnaar in voorbereiding laat ik niet voorbijschieten... Ik wil dat wel eens meegemaakt hebben.
Oké, dat is duidelijk. Rij je overigens wel beloftenkoersen of ben je die leeftijd ontgroeid? Ik ken de regels voor beloften zelf niet...
Vooreerst ben ik die leeftijd ontgroeid (je bent belofte tem. het jaar waarin je 22 jaar wordt). En daarnaast zou mijn ploeg me nooit opstellen in zo'n koers: die weten --itt. mijn vorig ploeg waar ik een paar keer zo'n opstellingen geweigerd heb-- dat ik daar als klimmer van 60kg geen potten te breken heb... wel poten. Desalniettemin, zo'n ervaring om Parijs-Roubaix te gaan verkennen met een ex-winnaar in voorbereiding laat ik niet voorbijschieten... Ik wil dat wel eens meegemaakt hebben.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
een vraagje aan de kuota fans ik ga een kebel bestellen maar ben nog niet zeker welke, rood/wit of carbon kleur, hoe zouden jullie hem afwerken kwestie van kleur zadel -banden -stuurlint,helemaal zwart zie ik niet zo zitten. indien iemand foto's heeft als voorbeeld of voorstellen laat maar komen hoe rapper ik beslist heb hoe sneller ik hem kan bestellen.
fiets wordt afgebouwd met campagnolo chorus wel met de zwarte remhoeven record en zonda wielen stuur en stuurpen worden kuota hb05 en rst 06 zadel slr gel flow
fiets wordt afgebouwd met campagnolo chorus wel met de zwarte remhoeven record en zonda wielen stuur en stuurpen worden kuota hb05 en rst 06 zadel slr gel flow
Quoten: Origineel geplaatst door compact op 18 Maart 2007
een vraagje aan de kuota fans ik ga een kebel bestellen maar ben nog niet zeker welke, rood/wit of carbon kleur, hoe zouden jullie hem afwerken kwestie van kleur zadel -banden -stuurlint,helemaal zwart zie ik niet zo zitten. indien iemand foto's heeft als voorbeeld of voorstellen laat maar komen hoe rapper ik beslist heb hoe sneller ik hem kan bestellen.
fiets wordt afgebouwd met campagnolo chorus wel met de zwarte remhoeven record en zonda wielen stuur en stuurpen worden kuota hb05 en rst 06 zadel slr gel flow
Mooie keuze, maar veel ruimte voor suggesties laat je dan niet meer hé.Als je wat kleur wil, zou ik hoe dan ook voor de Ferrari-rode versie gaan (soloist belooft ons hier om binnenkort met foto's voor de dag te komen): neem er een rood Kuota-stuurlint en de SLR in rood bij. Wat de bandjes betreft kan je dan ook voor een subtiele rode touch (bv. Schwalbe Stelvio in rood) gaan, of de hardere (Michelin Pro2 Race in rood). En je hebt een prachtige Italiaanse furie onder je kont!
@ Daveke: gewoon even foto's afwachten. Ik hoop vooral dat het doorgaat, met dit aangekondigde slecht weer.
een vraagje aan de kuota fans ik ga een kebel bestellen maar ben nog niet zeker welke, rood/wit of carbon kleur, hoe zouden jullie hem afwerken kwestie van kleur zadel -banden -stuurlint,helemaal zwart zie ik niet zo zitten. indien iemand foto's heeft als voorbeeld of voorstellen laat maar komen hoe rapper ik beslist heb hoe sneller ik hem kan bestellen.
fiets wordt afgebouwd met campagnolo chorus wel met de zwarte remhoeven record en zonda wielen stuur en stuurpen worden kuota hb05 en rst 06 zadel slr gel flow
Mooie keuze, maar veel ruimte voor suggesties laat je dan niet meer hé.Als je wat kleur wil, zou ik hoe dan ook voor de Ferrari-rode versie gaan (soloist belooft ons hier om binnenkort met foto's voor de dag te komen): neem er een rood Kuota-stuurlint en de SLR in rood bij. Wat de bandjes betreft kan je dan ook voor een subtiele rode touch (bv. Schwalbe Stelvio in rood) gaan, of de hardere (Michelin Pro2 Race in rood). En je hebt een prachtige Italiaanse furie onder je kont!
@ Daveke: gewoon even foto's afwachten. Ik hoop vooral dat het doorgaat, met dit aangekondigde slecht weer.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -