Kuota
Quoten: Origineel geplaatst door k.i.s.s. passe op 17 April 2007
dit is mij kebel record met fir flay wielen en vredestein fortesa tubes wcs stuurpen bontrager race liter stuur en een witte slr titanium zadel
hey kiss passe is da het x lite stuurtje van mij dat uwe pa er op heefd gezet :)
dit is mij kebel record met fir flay wielen en vredestein fortesa tubes wcs stuurpen bontrager race liter stuur en een witte slr titanium zadel
hey kiss passe is da het x lite stuurtje van mij dat uwe pa er op heefd gezet :)
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
nee dit is en race lite
Heel mooi, k.i.s.s. passe. Zou je samen met raydox trouwens niet beter MSN gebruiken voor jullie onderling gesprek?
Vorige week bouwde ik de custom painted Kuota Kalibur van duatleet Koen Maris af.
Meer foto's en uitleg: http://www.fairwheelbikes.com/forum/vie ... php?t=3045
Vorige week bouwde ik de custom painted Kuota Kalibur van duatleet Koen Maris af.
Meer foto's en uitleg: http://www.fairwheelbikes.com/forum/vie ... php?t=3045
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quote: Origineel geplaatst door k.i.s.s. passe op 17 April 2007
nee dit is en race lite
[MODBREAK]
Poging tot verneerlandicatie:
Heb je je vader niet verteld dat hij een lichtere stuurpen had, namelijk de aluminium Race XXX-Lite ofzo van mij?
/bike_add1ct
origineel:
heeft ullieje pa nie gezegd dat hem ene lichter had een race xxx lite in alu of zo van mij
nee dit is en race lite
[MODBREAK]
Poging tot verneerlandicatie:
Heb je je vader niet verteld dat hij een lichtere stuurpen had, namelijk de aluminium Race XXX-Lite ofzo van mij?
/bike_add1ct
origineel:
heeft ullieje pa nie gezegd dat hem ene lichter had een race xxx lite in alu of zo van mij
-
- Forum-lid
dit is vader zijn laatste lak oefning
dit is vader zijn laatste lak oefning [photo]
Echt knap gedaan van je vader, k.i.s.s. passe!
dit is vader zijn laatste lak oefning [photo]
Echt knap gedaan van je vader, k.i.s.s. passe!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
-
- Forum-lid
record en bora ultra op zoon frame kan je moeilijk anders
@ kiss passe tis inderdaad een mooi fietsje
de eigenaar is er mee gevallen de bovenbuis was helemaal stuk , hij heeft ze laten maken maar je zag dat er aan de fiets gewerkt was de lak was niet helemaal proper en de vernis was niet mooi gedaan .
en zie nu je ziet niet eens dat de kader ooit eens gebroken is waw wat een mooie kader.
ja dieje cis kan er wa van hahaha
de eigenaar is er mee gevallen de bovenbuis was helemaal stuk , hij heeft ze laten maken maar je zag dat er aan de fiets gewerkt was de lak was niet helemaal proper en de vernis was niet mooi gedaan .
en zie nu je ziet niet eens dat de kader ooit eens gebroken is waw wat een mooie kader.
ja dieje cis kan er wa van hahaha