Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Kuota

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 09 jul 2007 01:40

Dat is goed, m00k.

Ik ging vandaag kijken naar de Superpretige triatlon in Kortrijk en zag er Marc Geerts (op dit forum actief al lid marcusss) winnen. Super!!!


... had trouwens een prima setje wielen zitten. :)

Afbeelding

Afbeelding
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

scighera
Forum-lid
Berichten: 320
Lid geworden op: 16 sep 2004 01:15

scighera 09 jul 2007 02:48

Weet iemand btw een online winkel waar je die Bontrager TT bidon+houder kan bestellen?
Quintana Roo CD0.1 - Record - FSA SRM- Zipp 900/H3
Planet-X Stealth - SuperRecord - Powertap

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 09 jul 2007 08:44

Scighera schreef:Weet iemand btw een online winkel waar je die Bontrager TT bidon+houder kan bestellen?



Online zal moeilijk worden. Trek Benelux heeft een nieuwe policy dat er niet meer via internet verkocht mag worden; als dit bij uitbreiding ook op Bontrager stuff geldt, vind je dat dus niet.

Gewoon bestellen bij een plaatselijke Trek dealer. ;)
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

mikesbike
Forum-lid
Berichten: 177
Lid geworden op: 20 aug 2004 13:39

mikesbike 09 jul 2007 12:53

probeer eens 12gotrading.nl, die bieden veel bontrager spullen aan
Niet zeuren maar rijden

timper
Forum-lid
Berichten: 1356
Lid geworden op: 30 okt 2006 00:10

timper 09 jul 2007 14:08

Vandaag een kuota kom met Zippwielen en recordonderdelen gezien. In een woord : schitterend.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;

warmong
Forum-lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 04 aug 2006 16:44

warmong 23 jul 2007 18:30

Heeft er iemand ooit gehoord over een mat zwart gelakte versie van de Kuota Kalibur (wordt de Kuota Kalibur Batman Returns genoemd?? )? Ik zag net op het internet dit frame te koop staan, maar ik had deze kleurstelling nog nooit gezien, dus ik vroeg me wel een beetje af of dat wel te betrouwen was. Vriendelijk dank voor alle reacties.

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 23 jul 2007 21:09

warmong schreef:Heeft er iemand ooit gehoord over een mat zwart gelakte versie van de Kuota Kalibur (wordt de Kuota Kalibur Batman Returns genoemd?? )? Ik zag net op het internet dit frame te koop staan, maar ik had deze kleurstelling nog nooit gezien, dus ik vroeg me wel een beetje af of dat wel te betrouwen was. Vriendelijk dank voor alle reacties.



Heeft nooit in het gamma gezeten, maar 't kan altijd dat iemand z'n frame "custom" mat heeft gelakt/laten lakken. Heb je 'n link?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

warmong
Forum-lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 04 aug 2006 16:44

warmong 24 jul 2007 11:34

'Heeft nooit in het gamma gezeten, maar 't kan altijd dat iemand z'n frame "custom" mat heeft gelakt/laten lakken. Heb je 'n link?'

helaas niet. en ondertussen is hij ook alweer verwijderd van ebay (veiling afgelopen). zag er anders niet verkeerd uit, maar ik wou het toch even zeker weten voor ik er eventueel op zou bieden.
bedankt in elk geval!

wytze
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 aug 2007 23:00

wytze 03 aug 2007 23:03

Even een vraagje: Ik heb een Kuota Kebel, en nu is het schroefje waarmee je de zadelpen vastdraait een beetje doorgedraaid (het inbusprofiel is er een beetje af) zodat je er bijna geen kracht op kan zetten. Weet iemand waar ik deze boutjes kan vinden?

Plaats reactie