Wytze schreef:Even een vraagje: Ik heb een Kuota Kebel, en nu is het schroefje waarmee je de zadelpen vastdraait een beetje doorgedraaid (het inbusprofiel is er een beetje af) zodat je er bijna geen kracht op kan zetten. Weet iemand waar ik deze boutjes kan vinden?
Dat begrijp ik nu niet. Als je dit aandraait en je gebruikt een goede momentsleutel (die je by the way moet gebruiken bij carbononderdelen) dan kun je toch onmogelijk die kop kapotdraaien. Dan is er maar 1 mogelijkheid en dan heb je die inbus gewoon te hard aangedraaid zonder momentsleutel en zal niet alleen je schroefje kapot zijn maar ook je zadelpen. Ik hoop voor jou van niet maar de kans is toch zeer groot dat dit nu het geval is. Nog te veel mensen begrijpen nog altijd niet hoe gevoelig carbon eigenlijk wel is en dat er omzichtig moet omgesprongen worden met aandraaimomenten. Het is prachtig materiaal maar het vergt veel meer attentie dan vroeger het geval was met staal.
Je prutst toch ook niet met een schroevendraaien in het stopcontact vooraleer je de zekering heb afgelegd?