Even een vraag mbt het stuur van die schone Kom, is dat een Katch stuurtje?
Ben van plan het katch stuur aan te schaffen. Heeft iemand een foto met een gemonteerde katch of ervaringen etc.
ciao Roel
Kuota
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Ah ok, heb het stuurtje nog nooit live gezien. Bij Salden kunnen ze hem wel bestellen. Aan de boven kant is ie platter toch? Heb een fsa pro wing stuurje die had ook zoiets ellende vond ik dat, meteen weggedaan dat ding!
Eigenlijk moet er dan ook een katch stuurpennetje bij maar dat ding is helemaal rete duur!
ciao
Eigenlijk moet er dan ook een katch stuurpennetje bij maar dat ding is helemaal rete duur!
ciao
Prachtige upgrade, Peter!!
Idd. Een tiende van een mm is zelfs niet de nauwkeurigheid waarop 2 dezelfde pennen van eenzelfde fabrikant gemaakt worden, dus da's hetzelfde.
roboxl schreef:0,1 mm maakt niets uit, alles OS
Idd. Een tiende van een mm is zelfs niet de nauwkeurigheid waarop 2 dezelfde pennen van eenzelfde fabrikant gemaakt worden, dus da's hetzelfde.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Moustache schreef:Welke draad zit er in de bracket van de Kuota Kredo Ultra 2008?
Lijkt me ITA, maar ik kan het nergens vinden.
Alle Kuota's zijn BSA.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
kuota kom
kuota kom