Kuota
-
- Forum-lid
LOL, de onderste is een specialized bidonhouder, die zet je toch niet op een mooie Kuota??
bovenste ook niet trouwens....
bovenste ook niet trouwens....
-
- Forum-lid
Nice fiets Gijs, maar maatje kleiner was misschien mooier geweest;) Maar vind hem erug mooi!
TiesT schreef:Bidonhouders zijn van elite. Voor de vlaamse kasseien zijn er betere alternatieven zoals:
Gebruik zelf dan wel niet exact deze Elite (Custom?), maar de Elite Phase en die klemmen toch echt wel een HEEL stuk beter dan deze Tacx dingetjes (die ik op m'n winterfiets heb)
On Topic: Fraaie fiets!
-
- Forum-lid
Bedankt voor alle reactie!
Ik heb vanavond het een en ander nagemeten bij de fiets, en de hoogte maten vallen gewoon een stuk hoger uit als dat in de tabellen vermeld staat.. In de tabel staat vermeld dat de hoogte bij een M frame 530 mm is, maar wanneer in hem thuis meet is dit 550 mm; een verschil van 2 cm. Hetzelfde geld voor de hoogte vanaf de grond, ook een behoorlijk verschil met wat in de tabel staat. Heb alles 3x gemeten, en nog even met me pa, en komen steeds op hetzelfde uit.
Morgen neem ik contact op met de FM kijken wat hij ervan zegt, want op deze manier lijkt een maatje kleiner mij ook een stuk beter.
Ik heb vanavond het een en ander nagemeten bij de fiets, en de hoogte maten vallen gewoon een stuk hoger uit als dat in de tabellen vermeld staat.. In de tabel staat vermeld dat de hoogte bij een M frame 530 mm is, maar wanneer in hem thuis meet is dit 550 mm; een verschil van 2 cm. Hetzelfde geld voor de hoogte vanaf de grond, ook een behoorlijk verschil met wat in de tabel staat. Heb alles 3x gemeten, en nog even met me pa, en komen steeds op hetzelfde uit.
Morgen neem ik contact op met de FM kijken wat hij ervan zegt, want op deze manier lijkt een maatje kleiner mij ook een stuk beter.
-
- Forum-lid
Even gemeten: 145 mm,dat is hetzelfde als de tabel..