Het forum over de technische onderwerpen, het onderhoud, afstellen en reparaties.

campagnolo of shimano

lazo
Forum-lid

lazo 09 mar 2006 14:17

welke groep is nu eigenlijk beter,ik weet dat campagnolo veel duurder is,maar is campagnolo tov shimano zoveel beter?Ik rij met shimano ultegra en heb eigenlijk niet veel negatieve ervaringen ermee.(enkel de shifters waar vlug beschadigingen op komen)Maar wat ik me afvraag is waarom campagnolo zoveel duurder en toch waarschijnlijk ook beter maakt dan shimano.

stefanvd
Forum-lid

stefanvd 09 mar 2006 14:30

Quoten: Origineel geplaatst door lazo op 09 Maart 2006

welke groep is nu eigenlijk beter,ik weet dat campagnolo veel duurder is,maar is campagnolo tov shimano zoveel beter?Ik rij met shimano ultegra en heb eigenlijk niet veel negatieve ervaringen ermee.(enkel de shifters waar vlug beschadigingen op komen)Maar wat ik me afvraag is waarom campagnolo zoveel duurder en toch waarschijnlijk ook beter maakt dan shimano.

Deze discussie is al een keer of 83234 keer gevoerd. Iedereen koopt op gevoel, als je zoekt kom je wel aan informatie.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 09 mar 2006 17:31

Deze gaat op slot en je gaat maar lekker wat oude topics door worstelen is al zoveel over gezegd.
Campa is helemaal niet duurder dan shimano. Zeker niet als je veel fietst
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Plaats reactie