Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

Niet te geloven, me LW’s zijn binnen

kuiper
Forum-lid
Berichten: 2041
Lid geworden op: 13 nov 2005 15:17
Locatie: Wateringen
Contact

kuiper 06 mar 2006 15:07

Quoten: Origineel geplaatst door De Leeuw op 06 Maart 2006

Kuiper,Gefeliciteerd met je mooie aanwinst.Zal je nu goed in de gaten gaan houden.Geniet je er nou niet van, van al die afgunst .Alhoewel er gelukkig ook nog mensen zijn die voor een ander blij kunnen zijn.Veel plezier ermee.Een ploeggenoot


wie dan? wouter / lusse???
btw ik ga nu trainen  ff snel fotoké gemaakt in wielerkleding:
me haar zit trouwens ooklekker

laura
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 aug 2005 01:13

laura 17 mar 2006 14:08

He Kuiperr
Nu nog ff snel die tubes erop en dan kunnen we ze een keertje uittesten
 

vinylly
Forum-lid
Berichten: 322
Lid geworden op: 04 jul 2005 21:21

vinylly 17 mar 2006 14:54

Quoten: Origineel geplaatst door laura op 17 Maart 2006


He Kuiperr
Nu nog ff snel die tubes erop en dan kunnen we ze een keertje uittesten


Hey ben jij niet die Laura waar over gezongen wordt?
No1: Pina (behalve de lak :-D)<br>
No2: the rest

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 17 mar 2006 14:54

Vanmiddag op training de eigenaar van deze fiets tegengekomen. Hij reed met z'n T.B.O. én met de LWs... zo'n 10-tal km samen gefietst. Cool ding!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

t.trapper
Forum-lid
Berichten: 409
Lid geworden op: 20 feb 2006 11:49

t.trapper 17 mar 2006 16:52

Als ie met LW's rijdt, moet dan de naam v/d fiets niet wijzigen van Passoni in Passion ?

jee-es
Forum-lid
Berichten: 758
Lid geworden op: 03 feb 2005 15:12

jee-es 17 mar 2006 18:04

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 17 Maart 2006


Vanmiddag op training de eigenaar van deze fiets tegengekomen. Hij reed met z'n T.B.O. én met de LWs... zo'n 10-tal km samen gefietst. Cool ding!


Idd een mooie fiets. Zo te zien gebruikt Passoni de Columbus super Muscle voor en achter vork voor dit model.  Combi carbon en titanium doet het erg mooi!
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!

kuiper
Forum-lid
Berichten: 2041
Lid geworden op: 13 nov 2005 15:17
Locatie: Wateringen
Contact

kuiper 17 mar 2006 20:05

Quoten: Origineel geplaatst door laura op 17 Maart 2006

He Kuiperr
Nu nog ff snel die tubes erop en dan kunnen we ze een keertje uittesten



Hey laura! je mag ze wel een keer inkomen rijden als we weer samen gaan trainen,
@ Casran nette bak kwamie tegen enkeld rode tubes, maar de LW's maken dat weer goed

sharkman
Forum-lid
Berichten: 2774
Lid geworden op: 03 apr 2005 23:24

sharkman 17 mar 2006 20:28

Die "passioni" ziet er wel heel erg uit als een Tica van van Tuyl. Ieder zijn smaak maar geef mij maar een frame van volledig Titanium of Carbon deze constructie maakt een frame onnodig zwaar en slap (maar hij glimt wel mooi )

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 17 mar 2006 20:56

Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 17 Maart 2006

Die "passioni" ziet er wel heel erg uit als een Tica van van Tuyl. Ieder zijn smaak maar geef mij maar een frame van volledig Titanium of Carbon deze constructie maakt een frame onnodig zwaar en slap (maar hij glimt wel mooi )


Ik ken beide frames, maar de afwerking op de Passoni is toch wel vele malen hoger dan die op de Van Tuyl. Ik heb eerlijk gezegd nog geen enkel ander merk buiten Passoni tegengekomen die zo gerafineerd z'n titanium frames afwerkt als Passoni (zelfs Litespeed niet); ze staan dan ook als ongelooflijk exclusief en peperduur gebrandmerkt. Al heb je wel gelijk mbt carbon-titan constructies: geef mij ook maar liever een full titanium of een full carbon... maar dit is wel mooi voor het type gebruiker die deze man is: gepassioneerd toerder die af en toe een cyclo meepikt.
@ Kuiper: verschil met de foto is dat hij er nu zwarte Conti tubes op had liggen (mooier dus), en ook nog het nieuwe fietscomputertje/GPS van Garmin op de stuurpen (stoer ding!).
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Plaats reactie