Als het goed is krijgt jou FM elke week een stocklist van cube doorgemaild, daarin staat wat ze bij oneway (importeur cube) op voorraad hebben.
Zo kan hij dus ook zien hoe snel hij iets zelf kan hebben.
Cube
Anaszi schreef:Iskander_ schreef:nog een vraagje hoe is jullie ervaring met levering tijd. Ik had een praatje met de FM en die zei me dat hij binnen 3 dagen er wel zou wezen. Hij zij er wel bij mits ze hem op voorraad hebben. Dus ik heb het gevoel dat het dus wel wat langer zal duren. :rolleye:
Reken er maar op dat rond deze tijd alle fietsjes wel op voorraad zijn hoor.
doet me goed te horen dat het toch best wel snel kan gaan. Had eigenlijk verwacht dat de FM ietsjes te optimistisch was over de levering.
al zegt kronik dat zijn zijn Litening HPT er nog niet is.
mijn litening HPC heb ik inmiddels! M'n fietsenmaker had me voorbereid op een levertijd van circa twee maanden. Na een paar dagen belde hij me met de mededeling dat mijn gekozen kleur (zwartwit) pas in mei geleverd kon worden; de teamline kon ik echter al na een paar dagen hebben. Daar heb ik dus voor gekozen.
Levertijd varieert dus: voor teamline was het een paar dagen, voor de zwartwitte litening enkele maanden.
Levertijd varieert dus: voor teamline was het een paar dagen, voor de zwartwitte litening enkele maanden.
Mijn Agree GTC Race heb ik afgelopen zaterdag besteld, vanmorgen werd ik door mijn FM gebeld dat hij klaar staat, gemonteerd en wel. Heb de compact laten vervangen door een dubbel 53/39, wieltjes kijk ik even wat ik er mee ga doen. Ga hem wel pas zaterdag halen, voor die tijd helaas te druk
wilde eerder al een proefritje maken maar de verkoper van de fietsjes wilde dat niet, ben nu dus ergens anders heen gegaan en ga dus zaterdag een proefritje maken op een agree gtc is zien of dat nu echt anders fiets als mijn alu fietsje.
Heb nog niet echt ijd gehad om goede fotos te nemen, maar toch al een paar fotos gemaakt.
Rijervaring is voor mij een verademing. Ik kom van een 2dehads fiets, die redelijk zwaar was en uitgerust met een shimano 105 groep. Het lichte en toch stijve frame viel mij vooral op bij het optrekken, sprinten,.... Wat mij wel het meeste opviel was het verschil in schakelen: ik was een shimano 105 groep gewoon, die trouwens op zijn laatste benen begon te lopen. Nu ik kan fietsen met ultegra sl merk ik pas het verschil. Schakelen gaat veel rapper en directer zeker ook schakelen tussen binnen en buitenblad gaat nu razendsnel, terwijl ik bij mijn 105 groep eerst mijn shifter compleet naar binnen moest duwen, laten terugkomen, en nog een klein tikje geven vooraleer ik eindelijk op mijn buitenblad zat. als er dan iemand van achter uw rug wegsprong terwijl je op je binnenblad zat, mocht je beginnen achtervolgen
Rijervaring is voor mij een verademing. Ik kom van een 2dehads fiets, die redelijk zwaar was en uitgerust met een shimano 105 groep. Het lichte en toch stijve frame viel mij vooral op bij het optrekken, sprinten,.... Wat mij wel het meeste opviel was het verschil in schakelen: ik was een shimano 105 groep gewoon, die trouwens op zijn laatste benen begon te lopen. Nu ik kan fietsen met ultegra sl merk ik pas het verschil. Schakelen gaat veel rapper en directer zeker ook schakelen tussen binnen en buitenblad gaat nu razendsnel, terwijl ik bij mijn 105 groep eerst mijn shifter compleet naar binnen moest duwen, laten terugkomen, en nog een klein tikje geven vooraleer ik eindelijk op mijn buitenblad zat. als er dan iemand van achter uw rug wegsprong terwijl je op je binnenblad zat, mocht je beginnen achtervolgen